Problem med Cbr 125 07

Jeppsters

4-Takts Grabb
Gick med
15 Jun 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
Hej!

Jag har en Cbr 125a 07 som gjorde 120(på Mätaren) orginal och inkörd.
Så köpte jag ett leo Vince helsystem och jag monterade det och nu gör den bara
110-115km/h :huvet och jag tror att den behöver mer bränsle men så är det ju insprutning på den så hur ska jag göra för att få mer bränsle?

Jeppsters

4-Takts Grabb
Gick med
15 Jun 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
Mappa om är väl de som gäller då , lr ? Isåfall får du punga ut runt 2500 extra:confused:

ok Men vet du nån/några som pysslar med sånt för det är samma bränsle system som på hondas större hojar fast i mindre sakala och bara en cylinder och jag har letat en del på nätet men inte hittat nåt :gnissla

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
ok Men vet du nån/några som pysslar med sånt för det är samma bränsle system som på hondas större hojar fast i mindre sakala och bara en cylinder och jag har letat en del på nätet men inte hittat nåt :gnissla

Tror inte det tyvärr :S tror inte det funkar med power comander:näsblod Tyvärr tror jag det är lika bra att sälja systemet å spara cashen till mellan hoj:pannkyss Det blir för mycket krångel och pengar för för lite effekt:gnissla

Jeppsters

4-Takts Grabb
Gick med
15 Jun 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
Tror inte det tyvärr :S tror inte det funkar med power comander:näsblod Tyvärr tror jag det är lika bra att sälja systemet å spara cashen till mellan hoj:pannkyss Det blir för mycket krångel och pengar för för lite effekt:gnissla

ok men ska behålla systemet för ljudet och att den accar bättre:tungan

Stork3n

halojsan
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
ingen :(
den ska inte behövas mappas om när du byter till ett effektrör, men kolla om det inte sitter några jobbiga insatser i röret som gör det "street legal". kan göra att den går sämre

Jeppsters

4-Takts Grabb
Gick med
15 Jun 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
den ska inte behövas mappas om när du byter till ett effektrör, men kolla om det inte sitter några jobbiga insatser i röret som gör det "street legal". kan göra att den går sämre

Det satt en db-killer i ljuddämparen när jag fick men det första jag gjorde va att skruva väck den efter första rundan och det gjorde skillnad i accet men inte i toppen.

Guztavzzon

Wild Thing
Gick med
16 Jan 2007
Hoj
Cbr 125, NC30
mappningen kostar nog ca:300 men sen måste man ha en power commander också vilket kan kännas ganska meningslöst efter som de kostar ca 2,5 tusen och så ger det ju inte så mycket till en så pass liten hoj:)

Jeppsters

4-Takts Grabb
Gick med
15 Jun 2008
Hoj
Honda CBR 125 07
mappningen kostar nog ca:300 men sen måste man ha en power commander också vilket kan kännas ganska meningslöst efter som de kostar ca 2,5 tusen och så ger det ju inte så mycket till en så pass liten hoj:)

ok men jag har hört att det ska va insprutning på hondas 09 crosshojar och då kommer en del företag hålla på med mappning av de systemen

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!