problem med internet

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Hej!

Har surfat runt ett tag utan antivirus som la av helt plötsligt, och nu har jag fått http://www.search-space.com/ som startsida, och det går inte att kliak på linkar. Nån som har ett litet program som kan skicka eller länka till ( om jag nu kan ladda ner den dÅ?) den..får inte vara stort har modem

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
olaking skrev:
Tack så mycket, ska laddas ner nu direkt(fast det tar ett tag med modem :mad)
Jag tror tyvärr inte att Ad-Aware hjälper dig att ta bort problemet (fast det är värt ett försök). Jag hjälpte en jobbarkompis som hade samma problem, fast i hans fall var startsidan www.cool-search.net.

Enligt denna sida så är www.search-space.com en variant av det min jobbarkompis drabbades av och i hans fall så funkade som sagt inte Ad-Aware, däremot fick vi bort skiten med programmet CWShredder som du hittar här (scrolla ner i listan över official downloads så hittar du det).

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Jag fick bort startsidan och sånt..adware hittade 61 grejor som den skulle ta bort...Men ett problem är forfarande att om jag ska klicka på länkar som är på bilder till exempel, så låser sig sidan och efter ett tag blir den vanlig men den är på samma ställe....dåligt förklarat jag vet, men kommer inte på hur jag ska säga men hoppas ni förstår.

Tack på förhan// ola

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...