magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Du är helt enkelt för bra för det här Jante-landet. Om de följer upp reportaget och visar att du hamnade på pallen i Dubai kommer alla surstömmingar att endera tänka "Vem tror han att han är?" eller "Om jag bara hade velat hade jag också kunnat göra det där. Men det vill jag inte så det gör jag inte." Det får folk att må dåligt och det vill inte media. Alltså visar de neutrala nyheter om bonden Börjes kviga som har kalvat eller negativa nyheter om den ökande tobaksförbrukningen bland förskolebarn. Då kan folk tänka endera "Åhh, vilken söt kalv!" eller "Ja, usch, tur att vårt barn bara dricker alkohol och inte brukar tobak." Och vips, så mår de bättre!
Faktiskt är jag JÄTTEnyfiken på varför de inte tog upp det; jag mailade under söndagen in filmklipp, privata bilder och arrangörens egna bilder och hörde inget. Då ringde jag in på tisdag förmiddag, pratade med en kollega till reportern som sa "Vad kul!" och skulle fråga reportern när hon kom in igen. Då mailade jag samma mail igen vid 1400 och fick två timmar senare svaret
-Ja, jag läste ditt mail. Kul att det gick bra!
Ha det bra och lycka till med racingen!
Så VISST är jag nyfiken, vad var problemet, det var ju en PERFEKT avslutning på en 15 minuters nyhetssändning