Du har nog rätt. Har inte spenderat mer än en timme med spelet, så jag antar att det blit bättre ju mer man spelar det.
De blir det,tro mig!!
Släng in din bästa tid på ringen sen,när du kört in dig lite
Tid att slå: 7:40 min Med MV Agusta F4 Senna
Du har nog rätt. Har inte spenderat mer än en timme med spelet, så jag antar att det blit bättre ju mer man spelar det.
Är det någon som vet om det kommer till PS3 ??
Hmm, skulle kanske köpt PGR4 ändå, har spelat färdigt Halo 3 vilket tog mig totalt kanske 8 timmar av spelande. O då har jag aldrig spelat ett FPS-spel på Xbox förut med handcontroller...
De blir det,tro mig!!
Släng in din bästa tid på ringen sen,när du kört in dig lite
Tid att slå: 7:40 min Med MV Agusta F4 Senna
Givetvis ska jag inte vara sämre än att vara bättre än du. Vilken "ring" är det du pratar om?
Nu har jag lirat PGR4 några timmar, och först nu har jag börjat uppskatta spelet till fullo. Kör just nu en R1:a, och den är ju rätt skoj.
Håller på att bli galen. Hur gör man för att köra två player på PGR4 på Xbox 360?
Väljer man "multiplayer" står det att man måste logga in en ny profil. Men det står inte hur fan man gör! Inte i manualen heller.
Någon som vet?
känslan ganska bra, men ljudet suger.
Man måste vara två inloggade profiler för att det ska funka,sen är det bara tuta å köra
körde precis på 8:01 "bara" en vurpa, blev så förbannad att jag sket ner mig!Putsat min bästa tid lite m samma hoj!!
Gällande rekord är nu: 7:40 min
Långt ifrån helt perfekt,lite små missar här o där,men helt ok!!
Finns inget härligare än att få till ett perfekt nerlägg
Jo, jag vet och det är ju det som är problemet. Hur loggar man in en till spelare? Jag har redan ett gäng olika spelprofiler. Har lyckats logga in spelare nr. 2 ett par gånger. Men då har det varit när jag hamrat på handkontrollens alla knappar samtidigt.
körde precis på 8:01 "bara" en vurpa, blev så förbannad att jag sket ner mig!
Jag tycker känslan på hojjarna är riktigt nice! synd bara att man ständigt hamnar på efterkälken så fort det börjar röra på sig
edit: om man inte kör turbin hojjen, den saftar på ganska bra!
edit2: körde gixxer1000 på ringen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |