Koldioxid
Bartendare...
Shit vad snygg den blev.
Du kan din grej Candyman
Du kan din grej Candyman
Snyggt med svart ram, pinnar och handtag!!!
Jag provade att beställa dekaler på cycle-parts men frakten blev sjukt dyr. 39 $ för dekalerna och 79 $ för frakten - av två klistermärken!!! Det får nog bli orginaldekal hos handlaren...
Shit vad snygg den blev.
Du kan din grej Candyman
Nej, jag lämnade in K5'an för den där ramförstärkningen idag (K5-recall) och då beställde jag en dekal på firman. Lär knappast kosta 860 spänn iaf. (hoppas jag! )Jo man bör beställa en hel del om man ska tjäna på det, har du kollat vad dom tar för dekalerna här?
Nej, jag lämnade in K5'an för den där ramförstärkningen idag (K5-recall) och då beställde jag en dekal på firman. Lär knappast kosta 860 spänn iaf. (hoppas jag! )
Sidodekalen som kostade 29 $ + 79 $ i frakt (runt 860 kr totalt) kostade 147 kr + moms på den lokala butiken. Rätt stor skillnad! Man ska visst inte alltid gå över ån efter vatten (eller dekaler)
Sen återstår ju att se om det blir rätt dekal
Vad kostade din renovering då?
Vad blev totalpriset för denna hoj nu,, om man bortser från arbete såklart,
riktigt kul att se, eftersom jag gjorde det samma på min r1:a jag fixa till från samma förutsättningar , fin som satan blev din gixxer iaf //M
här e tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99788
Små grejjat lite idag, monterade bromsljuskontakten så jag kunde lufta bromsarna bak.
Monterade lite fler eloxerade skruvar, fixade laddningspoblemet så nu funkar det som det ska.
Sen satt jag sågen i mitt nya dubbelbubbelglas då jag tyckte det såg lite för touringaktigt ut som det var.
Monterade nummerplåten och belysning till den så nu är det bara att vänta in våren så man kan besiktiga.
Bara Bobbinerna som saknas nu sen är den komplett.
Hade inte kameran med mig idag så det får bli mobilbilder.
Jag har också en hotbodies undertail som Jag klappat på men den får hela häcken att peka nedåt! jag har krupit runt som en silverfisk för att försöka klura ut var den tar i men inte fasen hittar Jag något!
Kommer du ihåg om du gjorde någet speciellt vid monteringen? Jag har slipat port packöglorna men kanske inte all svets där fast det känns som det inte är där den tar i utan längre fram på hojen och där är det ju bara plain bakram, den kan man ju inte slipa bort.
Jag gjorde inge speciellt när jag monterade den och det vart bra på engång, så jag kan inte ge dig några tips tyvärr.
Imorrn är det besiktnings dax
Jag gjorde inge speciellt när jag monterade den och det vart bra på engång, så jag kan inte ge dig några tips tyvärr.
Imorrn är det besiktnings dax
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |