Det är jag som är twin vincent!Trecylindrig.
Laverda kallade sin 'Jota' efter en spansk snabb dans för tre.
Det är jag som är twin vincent!Trecylindrig.
Laverda kallade sin 'Jota' efter en spansk snabb dans för tre.
Tänka längre än absolut nödvändigt ägnar jag mig inte åt, inte på nätet och helst inte i övrigt heller.Det är jag som är twin vincent!
Nä man kan få träningsvärk i hjärnan.Tänka längre än absolut nödvändigt ägnar jag mig inte åt, inte på nätet och helst inte i övrigt heller.
De ska va aphängare!Nu jäewlar!!
Nu jäewlar!!
Det är hojen som är schizofren jag lovar. Jag är bara enormt slug som vanligt. Idén nu är att köra sissy o sadel bolt-on och slänga på en kaffesadel. 2 hojar i 1. Minst!
Märkte ju på första provturen att jag inte gillade körställningen alls. Inte utan packning att luta sig mot åtminstone.
Så är ju motorn nåt inåthelvete för pigg för att inte ha en aktiv körställning också!
Thruxtonen har ju gubbkörställning som thai-trajorna numera så den känner sig nog relativt ohotadHaha okej. Ptja, den typen av körställning är inte alls min grej, så den biten kan jag förstå. Men vad skall din Thruxton säga om den konkurrensen? ;P
Thruxtonen har ju gubbkörställning som thai-trajorna numera så den känner sig nog relativt ohotad
Konstigt nog funkar clubman för mig bättre på dessa hojarna än original cliponet på thruxtonen som är både högre och längre bak.
Blir inte alls samma belastning på handlederna. I 160 är man perfekt balanserad!
Japp! Perfekt för en 180 lång aparmad vandal! handederna föredrar den vinkeln också pga benbrott o arbetsskador.Min thai-traja har clip-on. Clubman kommer väl längre fram och med en rejäl vinkel på handtagen? Mitt problem med clip-ons är inte att de hamnar långt ner utan att de hamnar långt fram (kort i rocken).
Till du fått provkört och känt dig som en colombiansk knarkkung jaJag är mycket skeptisk till de här nya styr-idéerna.
Det sitter ju ett litet bögigt hjärta av röd reflex på nummerplåten, mer hbtq certifierad maskin får man leta efter!Clip-on sitter fint ihop med sissy-ryggstöd på den hojen! Ryggstödet kanske kompletterat med någon liten feministsymbol?
PS Thai-traja??? Vänligen upplys en okunnig.
Till du fått provkört och känt dig som en colombiansk knarkkung ja
På ett bygge av den här arten vill jag mena att bekvämlighet är oväsentligt.
Själv tycker jag generellt om motorcyklar där man sitter värdigt, med rak rygg och fötterna nedåt. Skräckexempel är den bland tribal, ölmage och getskägg -prydda motorcyklister så populära "gynstolen", ofta kombinerad med ett lågt rak styre så att man dessutom får sitta som en fällkniv.
Att ligga på sitt könsorgan med fötterna bakåt fyller däremot åtminstone funktionen att man kan bli snabbast runt Isle of man på sin encylindriga Matchless.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |