Team Sjödin
Toppkarvare
Ja det här var ju mogna kommentarer.
Jag tänker ej fortsätta skriva här.
Ursäkta att jag upptog er tid.
Mvh Peter
Mvh Peter
Mvh Peter
Mvh Peter
Fortsätt hemskt gärna att skriva här. Uppskattar dit bygge oerhört mycket och jag ber om ursäkt för dessa skitkommentarer.
Har själv gått i tankarna att bygga nåt likadant. Är det madmagnus sving och hjul du använt?
Lite bilder på fotpinns modifieringar, ej nödvändiga, men har man vuxen damp så blir det lätt så hära.
Ytterligare ett prov på min datorvana, rita i paint eller fotoshop eller vad det nu heter. Nä inte Peter, skiver ut en lämplig hoj bild. Bakdelen, och ett lyse, sedan är det bara å klippa å klistra ådå men ar jag "live"
Sedan luta solen tillbaka å fundera om man är nöjd. Denna hoj var rätt ball hittade den på www.fohcyclefab.com , jag brukar även vara inne på www.customfighters.com har ni några andra surftips?
Mvh Peter
HÅLL GOD TON NÄR NI SKRIVER ERA INLÄGG!!!
Annars åker inläggen i papperskorgen som ovan.
Jag ser gärna att du fortsätter skrivandet och uppdaterandet av hur det hela löper här på SH.
Hittade igen några bilder från sommar. Vad säger man sådan mor sådan barn eller hur var det. Hulliganerna har att tillgå en KX 65:a, en LT 50 fyrhjuling, en JR 50 cross, en trike hemma bygge, inkörsfordonet.
Mvh Peter
Stort tack för uppstädningen och för uppmuntran.
Då får ni väll drasst med mig då. Kan tyvärr inte visa bilder på vad jag gjort dom senaste 40 timmarna, då det inte är relaterat till bygget, det gällde att porta toppar till cheva smallblock, alu tack å lov.
Jag gjorde ett arbetsbyte med en jobbarkompis som fixade datorn, sjukt vad lurad jag blev. Och med portnig går det varken fuska eller synda sig, bara att härda ut å vara nogrann.
En mkt god vänn "Mad Magnus" sa hur har du tid Peter med två hojprojekt å kidsen, sedan enuron på det?
Mitt svar: Jag har inte tid, men jag försöker ta mig, det är lite vila från vardagen att få ett par timmar i "gruvan" Ja Ja jag skall öka, tur att man bor i norrland, annars hann man ju inget på vintern.
Än en gång tack för ertat stöd! // Mvh Peter
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |