Ringo skrev:Tror inte att jag kommer få äran att se den "live", så fler bilder skulle uppskattas! Kommer du med i Bike så köper jag numret direkt
V-Moto skrev:Nu har jag kollat på bilderna av hojen, om och om igen. Det är ju tveklöst ett skönt stuk på hojen. Linjerna och detaljarbetet känns helrätt. Det finns bara ett par saker som förbryllar mig något oerhört.
Varför är det så stor tank på den? Ser ut som över 20L? Sedan undrar jag varför den så att säga "hänger i luften" i bakkant. Det ser ut att vara nån typ av stag som håller upp den från ramen en bit. Hur kommer allt detta sig? Teknisk lösning eller designlösning? Detta är en seriös fråga till byggaren o ingen kritik.
Denna hojen är ju bland det coolaste man sett här. En medioker Daytona 1200 förvandlad till grym rääser. Hojen är ju givet en modern klassiker, byggd i samma anda som caféracers i slutet på 60 o början på 70-talet. Stor fet tumme upp för både byggare o hoj!
155 hk med kn och yoshi slipon annars 147Exup skrev:Fyfaan vad läcker,du har verkligen lyckats med linjerna Hur många hk orginal på en sån?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |