Ringo skrev:Tror inte att jag kommer få äran att se den "live", så fler bilder skulle uppskattas! Kommer du med i Bike så köper jag numret direkt
V-Moto skrev:Nu har jag kollat på bilderna av hojen, om och om igen. Det är ju tveklöst ett skönt stuk på hojen. Linjerna och detaljarbetet känns helrätt. Det finns bara ett par saker som förbryllar mig något oerhört.
Varför är det så stor tank på den? Ser ut som över 20L? Sedan undrar jag varför den så att säga "hänger i luften" i bakkant. Det ser ut att vara nån typ av stag som håller upp den från ramen en bit. Hur kommer allt detta sig? Teknisk lösning eller designlösning? Detta är en seriös fråga till byggaren o ingen kritik.
Denna hojen är ju bland det coolaste man sett här. En medioker Daytona 1200 förvandlad till grym rääser. Hojen är ju givet en modern klassiker, byggd i samma anda som caféracers i slutet på 60 o början på 70-talet. Stor fet tumme upp för både byggare o hoj!
155 hk med kn och yoshi slipon annars 147Exup skrev:Fyfaan vad läcker,du har verkligen lyckats med linjerna Hur många hk orginal på en sån?
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |