Ville kolla av här med er vad ni ska göra för projektarbeten nu sista året i gymnasiet eller vad ni har gjort. Hälst hojrelaterat men även andra ämnen är stort välkomna då jag har helt slut på ideer om vad jag ska ge mig in på.
Har inte ennu inhandlat någon hoj efter krashen så jag kommer ha en del cash att leka med snart men de pengarna MÅSTE gå till en hoj. Varför inte något "unikt" projektarbete. Har högst 20k och det ska vara seriöst. Men det lutar väl åt att jag drar ett säkert kort och köper en vanlig hoj och satsar på något annat lite billigare projekarbete om de inte kommer upp någon alldeles jättebra ide.
pumpa på med ideer och information om vad ni har gjort och ska göra. Måste bara veta nu...![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)
Har inte ennu inhandlat någon hoj efter krashen så jag kommer ha en del cash att leka med snart men de pengarna MÅSTE gå till en hoj. Varför inte något "unikt" projektarbete. Har högst 20k och det ska vara seriöst. Men det lutar väl åt att jag drar ett säkert kort och köper en vanlig hoj och satsar på något annat lite billigare projekarbete om de inte kommer upp någon alldeles jättebra ide.
pumpa på med ideer och information om vad ni har gjort och ska göra. Måste bara veta nu...
![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)