Jag måste me prova på de! blir nog ett par turer ner till malmö, har en kompis som bor där som också kör hoj.
När börjar dom med det? eller har det redan dratt igång?
100kr o du få köra så mycke man hinner med?!
Låter nice.. Hur är stämningen där nere, ingen som skrattar ut en "newbie"?7maj börjar det,sen är det varje onsdag hela sommaren när vädret tillåter det..japp 100:- licens och inträde 100:-,sen är det¨bara att åka..
meca raceway i malmö=201m
Ingen av oss som kör iaf, om nån i publiken skrattar har jag ingen aning om, det hör man inte när man kör... och när du kommer tillbaka har dom redan glömt hur du körde.Låter nice.. Hur är stämningen där nere, ingen som skrattar ut en "newbie"?
Hur går jag till väga, är det bara att köra ner eller?Ingen av oss som kör iaf, om nån i publiken skrattar har jag ingen aning om, det hör man inte när man kör... och när du kommer tillbaka har dom redan glömt hur du körde.
Så det är lungt, det garanterar jag. jag har kört varje Onsdag sen banan byggdes, förmodligen uppe i över 1000 repor, då börjar man få kläm på det
Prova på kan man göra i stort sett varje onsdag när vädret tilllåter på tyresörakan.Julgran finns fast monterad av vägverket o säkerhetspersonal finns ofta på plats för o besiktiga hojen så den är trafiksäker, o ibland så är dom så vänliga att dom har med sej laserutrustning för o mäta sluthastighet o allt finansierat med skattepengar
Edit. Licens för o köra brukar säkerhetspersonalen va noga med o kolla efter avslutat race.. Så du kanske ska ordna den innan provar o köra på tyresö
Tror du att säkerhetspersonalen kan hjälpa en nybörjare med lite råd, gällande starvarv, burnis m.m?
Prova på kan man göra i stort sett varje onsdag när vädret tilllåter på tyresörakan.Julgran finns fast monterad av vägverket o säkerhetspersonal finns ofta på plats för o besiktiga hojen så den är trafiksäker, o ibland så är dom så vänliga att dom har med sej laserutrustning för o mäta sluthastighet o allt finansierat med skattepengar
Edit. Licens för o köra brukar säkerhetspersonalen va noga med o kolla efter avslutat race.. Så du kanske ska ordna den innan provar o köra på tyresö
Dom brukar va väldigt frikostiga med pekpinnar efter race.. Men är väldigt dåliga på att hjälpa till innan. Fast som sagt säkerhetspersonalen är ju anställda av staten så dom är nog grymt underbetalda o allmänt griniga,Kan även bero på att staten sparat in på deras tjänstemoppar som dom brukar använda för att fösöka hinna ifatt en med för att tala om vad man gjorde för fel under racet
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|