Prova på! Gelleråsen.

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Fantastiskt bra jobbat Stefan och alla andra som var med.
Ska bli kul att följa nästa år. Är det någon från Stockholm som vill börja rejsa så hoppas jag dom väljer Rapido MCK. Kontakta mig i så fall så kan jag informera mera.

/Jocke
 
Gick med
18 Jul 2008
Ort
Hammarö
Hoj
Suzuki "sju lösa plomber" GS500E, Gasgas EC 300 R 2013
Tjaaa ja va där i år och provade på.. förbannat roligt förutom EXTREM!! dålig planering visste inte vilka grupper man hamna utan man fick bara hänga på och tider fanns heller inte.. själv ä man 13 o ska försöka dra mä kompisar dit.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
SVEMO!!! Inrätta ett stipendium NU och se till att dessa människor får igen lite bensinpengar!
 

Bergman2

#33 Superstock 600
Gick med
2 Jul 2007
Ort
Säffle
Hoj
Yamaha R6
Fan att man klantade sej så att man missade denna dagen..Hörde den va helt kanon och min polare var jävlit besviken på sej själv att han missade denna dag..

65st är ju sjukt mycket! Bra gjort Stefan ;)
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Härligt med så mycket folk som vill prova på sporten. :tummenupp

Tycker också att det var lite "dålig" organisation något du kan bli bättre på Stefan. Jag var där med en 125:a och en 250 som jag lånade ut, det var riktigt roligt att se alla glada ansikten i depån. Hoppas Robban tyckte hojen var okej att köra även om det inte var någon räser. :)
 

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
Det kom mycket mer folk än vi räknat med, och det var långt fler än vi egentligen skulle klara av. Men hem åkte folk efter att ha provat på , och alla som ville testa en adra gång fick göra det. Så gissningsvis blev det en bra bit över hundra vändor med låneutrustning till 8-10 pers. Vi slog världserkord i klädbyten!

Vi hade massor med juniorer som hade åkt långt för att ställa sina egna cyklar till förfogande. Massor med bra instruktörer som jobbade hårt. 2 helt nya ansikten i Robban Gull och Timmie Compier som gjorde stordåd. Respekt! Vi hade funkisar, och sjukvård. Folk vid in och utsläpp som slet ordentligt. Till och med körskola med ett gäng som verkligen var nybörjare, ute i depån, innan vi släppte dom på banan. Kanske 250 pers. sammanlagt! Men det gick, och jag hoppas många satt, redan i bilen på väg hem, och planerade för säsongen 2009. :tummenupp

Men vi har just ingen utrustning för att klara det här.
Finns det folk som har lite gamla slitna grejer och kan göra en insats, så ska jag se till att det hamnar där det behövs, genom den juniorförening som finns:
http://www.maximum-attitude.se/

Kanske försöka få till fler dagar och inte ta mer än 35-40 åkare åt gången, för att få bättre kvalitet i det vi gör.

Skriv en rad eller ett pm

Stefan carlsson
SMC RoadracingFabriken
 

ohyran

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2005
Ort
hemma
Hoj
Aprilia RSW 125, Kawasaki KX 250,
Klockrent Stefan:tummenupp Men i god svensk anda ska det gnällas om
skitsaker till dom säger jag bara fixa själv då.Alla fick köra minst en gång
och dom som ville fick två svängar.
Stefan
 
Gick med
18 Jul 2008
Ort
Hammarö
Hoj
Suzuki "sju lösa plomber" GS500E, Gasgas EC 300 R 2013
Jo men det stod ju faktiskt att man skulle bli indelade i grupper och få reda på tider.. men när ni säger att ni inte räknade med så många så förstår ja.. Tror det blir 3 st som hänger på nästa år :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top