Vore trevligt att träffa "herrn" om vi nu inte gjort det tidigare utan vetskap ?Som en cirkusbjörn på trehjuling!
Vill minnas att jag tyckte det var galet kul.
Håller gluggarna öppna och försöker rensa kalendern.
Dito.Vore trevligt att träffa "herrn" om vi nu inte gjort det tidigare utan vetskap ?
Läs upp grabben! Jag skrev återkommer... ?Dito.
(Alla känner apan, apan känner ingen)
Vilka tider gäller? Har enbart sporthoj som socialt medie, Facebook har inte mig.
Sitter ner och skäms. ?Läs upp grabben! Jag skrev återkommer... ?
Ingen fara, du är inte ensam i dessa sammanhang kan du trösta dig med ?Sitter ner och skäms. ?
Har någon bra story börjat med frasen -Jag satt lugn i säkerhet i soffan och där fortsatte jag sitta.Ser livsfarligt ut. Men säkert kul.
Har någon bra story börjat med frasen -Jag satt lugn i säkerhet i soffan och där fortsatte jag sitta.
Tjena. Körningen nu på söndag är för barn upp till 16 men om nån vuxen vill prova så går det oftast att styra upp vid en vanlig träning. Jag kan inte denna helg 16/17 september men helgen efter så går det nog att styra upp så man kan få prova på. Mer info om träningar finns på antingen skrc hemsida eller minimoto och minigp roadracing sverige (facebook)Jag har "jagat" dom för att få fram mer info om kostnad etc etc gällande körning för "fullvuxna". Kan inte spika ett event innan allt är på plats så att säga. Väldigt "luddigt" just nu från deras sida. Men gluggarna öppna som sagt ??
Jag vet. Men har kontakt med en som "utlovat" försöka att få till "vuxenkörning" ? Så väntar på svar.Tjena. Körningen nu på söndag är för barn upp till 16 men om nån vuxen vill prova så går det oftast att styra upp vid en vanlig träning. Jag kan inte denna helg 16/17 september men helgen efter så går det nog att styra upp så man kan få prova på. Mer info om träningar finns på antingen skrc hemsida eller minimoto och minigp roadracing sverige (facebook)
Jaha då får nog den personen skramla fram någonting roligare än dom minimotos som finns för ugnarna, typ en 50cc så det rör lite på sig.Jag vet. Men har kontakt med en som "utlovat" försöka att få till "vuxenkörning" ?
Jo, så är det sagt ?Jaha då får nog den personen skramla fram någonting roligare än dom minimotos som finns för ugnarna, typ en 50cc så det rör lite på sig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|