Lentomannen
Ny medlem
Är det som i segling att folk tycker det e kul när det kommer äldre rariteter till banan, eller gör man bara bort sig.
Är det som i segling att folk tycker det e kul när det kommer äldre rariteter till banan, eller gör man bara bort sig.
Precis som i segling!
Det är dessutom något av en större utmaning.
Klart du skall komma även på äldre maskin...kom ihåg, hojen vet inte att den inte längre är värst.
Den var bra. Tack för svaret . Ska kanske fundera på detta då, roligt att prova på helt klart. Tack för uppmuntran
Klart du skall åka! Du åker väl dit för att bli en bättre förare och för att lära dig hur din hoj funkar i olika situationer? Posera gör du väl hemma vid korvmojen som alla andra...?
(Men bortsett från det så är det grymt kul när det kommer otippade hojar och steker literklubbor i svängarna... )
Jag kommer med en gammal Speed triple från 01, så den lär väl vara äldst åtminstone...
Jag bokar nu, första gången på bana, önskad fart: lugn/medel/snabb ?
Hur ska jag veta? Jag väljer såklart mellan lugn/medel...
Tänka sig att Duccen skulle vara en sån schysst kompis på banan. Det kommer definitivt att bli fler kurser med SMC på storbana för mig och Duccen.
Nu återstår bara att se om det blev några schyssta foton.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|