Provrunda av nya vägar till Onsdagsgazzet - Tisdag 28/6

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Riktigt najs boyz!

Måste ge Dede beröm, hyggligt tempo du satte upp mellan Kågeröd o Ljungbyhed!
Sen tog Rogerr över showen och ledde oss med bravur på kringelikroket, både medsols och motsols... :hihi !
Tack för ikväll, vi ses imorrn! :tummenupp

P.S. Gamle, Dede, och yoohan.... Jag var inte ute efter att köra ifrån er eller rejsa, ville bara köra om så att jag kunde säga hej då! :lol D.S.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
xyx skrev:
Blir det åsen imorrn? :banana
noop, vi måste köra in oss 1-2 ggr till så vi kan få upp tempot så vi kan köra ifrån allihopa.
När vi väl kör den kommer det att bli ett kanongazz :tummenupp

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Ja det var en riktigt smaskig runda! Tror folk kommer gilla (läs=få något at bita i). Var lite rövfladder på mig då och då kan jag ju erkänna! Men det ska ju vara lite match, och lite kul! Säg till nästa gång det ska övas bara...!

PS. Mavve, inte trodde vi väl att du skulle rejsa ifrån oss... du ville säkert bara att vi skulle spana in din häck... exibitionist! :D

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Dede skrev:
Hmmm. Tror inte jag kommer då. Har ett par flugor som inte hunnit undan när man kört. Kör alltid ändå bara i touringtempo :rolleyes:...

Ett par flugor? Du hade ju minst 5 hela generationer med släktträd och hela faderuttan på hojen :D

Ang. färgen på flaggan så är jag färgblind, så det blir säkert oförglömligt bra :tungan

Dagens posörmedalj går till Maverick för att han hade en tvättsvamp med sig (även om han försöker bortförklara det och säga att svampen tillhörde Statoil) :hihi

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
P.S. Gamle, Dede, och yoohan.... Jag var inte ute efter att köra ifrån er eller rejsa, ville bara köra om så att jag kunde säga hej då! :lol D.S.[/QUOTE]

:banana De va inge rejs bara lite extra gazz i 5an s växel :lol :lol

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Maverick_ou812 skrev:
P.S. Gamle, Dede, och yoohan.... Jag var inte ute efter att köra ifrån er eller rejsa, ville bara köra om så att jag kunde säga hej då! :lol D.S.

Jaja. Så låter det nu när du inte kunde lämna gamle bakom dig :7peta
Fick en toppnotering på mätaren igår. Kan säga att det blåste friskt i dom hastigheterna :hihi

Många fina vägar igår. Hade ett stort leende från Ljungbyhed till Höör :tummenupp

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Dede skrev:
Fick en toppnotering på mätaren igår. Kan säga att det blåste friskt i dom hastigheterna :hihi

Har någon tvingat ut dig i det där nu också?
Minns fortfarande min kamp att hänga efter kåppojkarna Gixxer93 och Tymo på en sträcka motorväg.

Bra träning för nackmusklerna iaf.

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Dede skrev:
Jaja. Så låter det nu när du inte kunde lämna gamle bakom dig :7peta

Många fina vägar igår. Hade ett stort leende från Ljungbyhed till Höör :tummenupp

Dom vägarna rockar FFEETT :banana :banana Fattar bara inte vad du menar med att det blåser stod ju bara 57-60 på min mätare men den är ju digital :lol :lol

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
gamle skrev:
Dom vägarna rockar FFEETT :banana :banana Fattar bara inte vad du menar med att det blåser stod ju bara 57-60 på min mätare men den är ju digital :lol :lol
Eller hur..... ser du inte tvåor nuförtiden gamle man? x57 - x60 km/h är nog mer troligt... jag vågade inte titta ner så jag har ingen aning. :rolleyes:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år