Mingves skrev:Jo visst kan man göra så men jag hade lagt ett maxtak...77500kr....men det mötte de inte. Jag letar vidare.
///M
Helt rätt alltså, skit i handlarn, säg åt dom att vakna upp.
Dom är inte direkt enda butiken i stan eller ?
Mingves skrev:Jo visst kan man göra så men jag hade lagt ett maxtak...77500kr....men det mötte de inte. Jag letar vidare.
///M
UrbanTiger skrev:Köp den då. Dom kan ju säkert fixa bra pris på utrustning åxå. Du har ju 7500 spänn över än så länge jämfört med den andra.
Fast färgen var lite äcklig
Här är en till likadan, 53 mil 70 bananer
http://193.180.23.178/mcinfo.cgi?id=116583BFD57065&look=johansmcgbgmc
Jo, jag kan ju som nakenjanne köra i mitt naturliga skinn.....det blir billigtBlackadder skrev:Tja, måste du ha allt på en gång då?
Kan du inte använda ditt gamla ställ (om du nu har nått) tills du har råd med ett nytt?
Säsongen har ju inte riktigt börjat så jag tror inte handlarn känner sig speciellt stressad att kursa iväg hojjar än, så det kanske inte är det allra bästa prutläget just nu. De avvaktar nog 'vår-ruschen', står den osåld ett tag in på vårkanten kan de nog bli mer villiga att förhandla priset. Men nu har du ju ett bud iaf som du kan hålla dem vid ett tag så shoppa runt och se om du hittar nått bättre. Skam den som ger sig.
Mingves skrev:Jag postade här om dan om att jag kollat på en hoj hos en triumphhandlare här i gbg....
Försökte pruta på deras Speed 4 -03 89mil 69900kr + kläder 15000kr
summa 85000. Jag erbjöd dem 75000kr men de tackade nej Sa att de bara kunde pruta 5000kr...... Så nu får jag hitta en privat istället.
Jag som skulle köra hoj i helgen.
///Mats
Den är berkligen grymt skön att köraMezzanine skrev:Bra val av hoj!
Jag köpte min ny i _slutet_ av förra säsongen (augusti) och pröjsade 79 900. Med helt nytt körkort så ville jag verkligen ha MC:n, priset kändes inte så angeläget... Däremot så satt jag ju med trumf eftersom det just var en 03a och slutet av säsongen men men, det tänker jag på nästa gång. Dock fick jag 10% på alla kläder/utrustning och så här i efterhand så fick jag pengar tillbaka för att de körde en kampanj och sänkte priset på bl.a. Speed 4:an, det var inte helt fel och som tack så köpte jag ju tillbehör rakt av från dem för alltihop (MC Varuhuset i stockholm).
Mingves skrev:Annars kan man ju köpa något man inte har råd med oxå....
///M
Mingves skrev:http://193.180.23.178/mcinfo.cgi?id=9BF5B5D591CDB8&look=gertsangelholm
denna hittade min kompis....man kanske skall köpa den istället. Den e ju ny för samma peng.
//M
Jag lyssnade på dig soppatorsken(eller du kan ju få tro det..), idag har blivit ägare till en Speed 4. Köpte den hos Johans MC i GBG.soppatorsken skrev:Nu dör du fan köpa en hoj snart Mingves. Det är ett jävla ältande hit och dit.
Köp bara en hoj och kör istället.
Tackar!UrbanTiger skrev:Grattis som fan mannen
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras