PS3 Grand Turismo 5 Sporthojs-kamp

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Jag jobbar oregelbundet, det vill säga oregelbundna tider passar inte bra för då är det två oregelbundenheter som ska stämma istället för bara en..... ;)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
En gång i månaden räcker nog bra, brukar ju bli lite träningskvällar dagarna före också.

Inte säkert jag kommer kunna vara med då jag har bara har mobilt-bredband nu och det är ganska långsamt.

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
det skulle jag nog klara av! sen visst en och annan spontankörning kan ju fungera det också ibland

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag är ledig, jag är på :banana
Ska klura lite på banor och bilar och ger mina åsikter om detta senare.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Oooh vad skoj, jag måste träna lite men vore skoj att va med. Kommer ju helt klart komma toksist men vad gör väl det. :)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ok uppdaterade första inlägget lite, då spikar vi 23e kl 20.

Vad har ni för namn på ps3 så gör vi en deltagarlista för vilka som ska få delta.

Förslag på banor och bil?

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
psn nick : Theonecjthereis

banor finns ju drösvis, nordslingan, spa-francorchamps är mina två favoriter. Så finns ju massa roliga GT-5 banor, trial mountain, deep forest, eiger nordwand osv.

Bilar, BMW M5/M3 , Lamborghini Gallardo, Audi RS6/R8, AMG SLS. Annars kan man ju köra impreza/lancer/skyline alternativt sätta lite begränsningar så får man bygga sin egen bil? Endast AWD, max 500pp eller 300 hk, sport soft däck osv!

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Vore det inte skoj om man höll sig till standardbilar som t.ex. Honda Civic, Toyota Corolla, Golf osv osv? :)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Vore det inte skoj om man höll sig till standardbilar som t.ex. Honda Civic, Toyota Corolla, Golf osv osv? :)

Kul idé. Annars blir det lätt att man blåser på med en Red Bull eller Bugatti Veiron med 1200 hästar på Nordschleife. Skoj, men mindre realistiskt än med standardbilar.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
sockan är nu inlagd i deltagarlistan och vill ni övriga inte bli utkickade från sporthojsrummet bör ni ge era ps-namn.

Jag tycker vi ska köra samma bil allihop så det fajterna maximeras och inte allt för snabba bilar för då blir det bara krascher och inga rejs.
Carnivores förslag är väl eg lite tråkigt men kanske vi skulle ta nåt sånt ändå nu i första rejset när vi inte är riktigt varma i kläderna ännu. Borde ju kunna bli täta fajter i alla fall. Så kan vi byta till snabbare bilar nästa rejs framåt slutet på januari?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vet ej detaljplanerna för kvällen i nuläget så jag kan inte lova nått. För resterande mellandagar vet jag dock att fler är sugna på att köra :)

Ska vi ta nån annan dag då? 25-26e funkar för mig men lite tidigare på kvällen i så fall, 27-28e funkar men inte därefter för mig. Det blir nog en hel del dötimmar även 24e men den dagen går ju inte riktigt planera in nåt. Fast jag kanske tjuvtränar lite då.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
sockan är nu inlagd i deltagarlistan och vill ni övriga inte bli utkickade från sporthojsrummet bör ni ge era ps-namn.

Jag tycker vi ska köra samma bil allihop så det fajterna maximeras och inte allt för snabba bilar för då blir det bara krascher och inga rejs.
Carnivores förslag är väl eg lite tråkigt men kanske vi skulle ta nåt sånt ändå nu i första rejset när vi inte är riktigt varma i kläderna ännu. Borde ju kunna bli täta fajter i alla fall. Så kan vi byta till snabbare bilar nästa rejs framåt slutet på januari?

Visst är väl golf och civic lite i tråkigaste laget, men det jag tänkte på är att inte drämma till med Veiron´s och McLarens i första racet precis som du är inne på. :tummenupp

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC