Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Vilka banor kör ni mest?
Så man vet vilka man ska träna på.
Kolla första inlägget så ser du nog de banor vi kört på mest.
Personligen gillar jag Nurnburgring när jag leker på egen hand.
Vilka banor kör ni mest?
Så man vet vilka man ska träna på.
Kolla första inlägget så ser du nog de banor vi kört på mest.
Personligen gillar jag Nurnburgring när jag leker på egen hand.
Nordslingan e kul. Men bara ett varv i taget om man tävlar då den är så lätt att göra bort sig på. Och det blir väldigt ensamt och trist när man är långt efter de andra.
Ja, jag brukar bara joina dom som kör ett varv i taget. Sen är det ändå svårt att hitta grupper där man får bra rejs. Senast hamnade jag med ett gäng som körde Imprezzor men dom körde trimmade Imprezzor och jag orginal så det blev ändå inga rejs för min del.
Personligen uppskattar jag shuffle race eller möjligen stock från servern.
Det blir jämnast så och man kan som nybörjare komma rätt bra till.
De inpyrda gubbarna som hittat en uberinställningen som passar ett visst PP och en viss typ av bana är rätt segt att tävla mot som noob.
Inget illa ment mot dem. Om jag lirat längre och fått tag på lite fina saker hade jag nog slunkit dit också.
Men man förstör scenen lite för att få in nytt folk.
Ska vi ta fem slumpmässiga banor nästa rejs?
Fast jag har ju redan lovat Eifel åt Maestro...
Shuffle menar jag tilldelad slumpmessig bil inom ett visst PP. Men random track är rätt kul det med för all del...
Då röstar jag i så fall med random track som sista bana med förbehållningen att om vi redan kört samma tidigare på kvällen så gör vi ny lottdragning.
Jag tycker vi ska köra samma bil och ingen trimning tillåten så att rejsen blir jämna.
Jag tycker det vore kul med ett totalt slumpmässigt val av banor. Ingen kommer kunna träna in sig på någon eller några banor.
bytbil.com skrev:På den klassiska tyska banan Nürburgring har nya GT-R klockats för sju minuter och 19,1 sekunder, snabbare än Ferrari Enzo, Porsche 911 GT2 och Pagani Zonda F Clubsport.
Jag tycker vi ska köra samma bil och ingen trimning tillåten så att rejsen blir jämna.
Jag tycker det vore kul med ett totalt slumpmässigt val av banor. Ingen kommer kunna träna in sig på någon eller några banor.
Tycker det låter som en strålande ide. Kör gärna imprezan.
Nej.
Inget 4x4.
Rwd ska det vara.
Blir för lätt för mig annars.
Ni måste ju ha en chans att slå mig!
Nej.
Inget 4x4.
Rwd ska det vara.
Blir för lätt för mig annars.
Ni måste ju ha en chans att slå mig!
Bilen är redan spikad så du får börja lobba bil för näst nästa rejs om du inte vill köra 4wd.
Du behöver redbullbilen o alla andra en 240 för att du ska ha en chans
Nej.
Inget 4x4.
Rwd ska det vara.
Blir för lätt för mig annars.
Ni måste ju ha en chans att slå mig!
Nej då ingen fara
Vilken Impreza är det vi kommer att köra med?
Och kan vi inte köra med "false start" eller vad det heter.
Då blir det lite mer spännande vid starterna.
Annars hänger sig alla på varvstoppet och kommer iväg samtidigt.
Samt den som startar rummet stänger av ALLT utom ABS.
Inte ha på antispinn osv som det har varit dom senaste ggr vi har kört.
Iofs så använder vi väl alla enbart ABS ändå.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |