skitkul att spela med er wille, xibalba och Kratoz. Får vi göra om!
skitkul att spela med er wille, xibalba och Kratoz. Får vi göra om!
Absolutish!
Jag ska lära er allt jag kan
Ni får skaffa ratt så jag hänger med.
Eller stänga av allt fusk!
2lök har jag inte till övers atm och om du kollar hur folk kör förövrigt på nätet så är det en stor säker majoritet av gt5 användarna som bata kör handkontroll. Frågor på det?
Jaja, men nu kör du med proffs på SH.
För det första är det inget fusk utan hjälpmedel som tillverkaren lagt dit. För det andra körde jag utan alla hjälpmedel de flesta racen. Någon gång körde jag tc1 men allt annat off.
om du kollar hur folk kör förövrigt på nätet så är det en stor säker majoritet av gt5 användarna som bata kör handkontroll. Frågor på det?
För det första är det inget fusk utan hjälpmedel som tillverkaren lagt dit. För det andra körde jag utan alla hjälpmedel de flesta racen. Någon gång körde jag tc1 men allt annat off.
Ratt kör jag dock inte med. 2lök har jag inte till övers atm och om du kollar hur folk kör förövrigt på nätet så är det en stor säker majoritet av gt5 användarna som bata kör handkontroll. Frågor på det?
...Skoj är det!...
Richo o Xibalba var bara så där lite retfullt bättre än mig att köra.
Jag låg alltid 3-6 sekunder efter i racen.
Bara att träna mer.
Det är jag som griper efter halmstrån.
Och som Richo skriver så körde han helt utan allt med ABS 1 bara.
Han rekommenderade dessutom oss andra att köra lika.
Tar lite tid att vänja sig vid men kul!
Ja, det verkar ju som det.
Efter som det är ett jäkla liv om att han ska ha igång hjälpmedel så att han har en chans.
Va f.. Jag är inte bra någonstans alls på GT5 (fråga dom som har spelat med/mot mig ), men likt förbannat så ger jag mig inte och ger fan i hjälpmedel.
Tycker det är riktigt skoj när man ligger och pressar. Ligger i bland etta och tvåa, sedan snurrar på sista varvet...
Eller blir påkörd bakifrån av någon annan dåre som ligger och pressar.
Skoj är det!
För det första så är det fusk om du kör mot folk som inte kör med hjälpmedel.
För det andra så kan du ju uppenbarligen köra utan hjälpmedel så då är den frågan ur världen när det blir race nästa gång.
om du kollar hur folk kör förövrigt på sh så är det en stor säker majoritet av gt5 användarna som bata kör G27. Frågor på det?
Är lätt med på att köra lite ikväll ifall nån är sugen. Precis skaffat PS3 så är über noob. och håller på att ladda mitt headset.
Drysen1 heter jag på PSN!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |