Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Vann jag?
Japp! Grattis!
Vann jag?
Vi andra fick väl Sverige att gå runt.
Vi jobbade alltså.
En annan har ju inte tid att sitta och leka lika mkt som er tyvärr...
Men jag skulle gärna vilja!
@Maestro och YipYip
Richo (min Moldaviska fader) och jag kör var och varannan kväll om ni vill vara med och "knuffas" lite på nätet.
Vi brukar bli mellan tre och tio, så det blir riktigt kul race.
Vi kan fortsätta lägga ut rums-nr om ni vill?
startade ett rum nu på nurnburgring. 1472-6118-3830-2747-1687
Finns det nåt sätt att hitta sina vänner som är inloggade?
Säker på att du inte gjorde mitt misstag när du provade? Ja glömde trycka på x så inställningarna sparades inteJag börjar ogilla Amusen ganska rejält. Har kört utan abs och trots att jag ställ ner bakbromsarna till noll så vill bilen sladda runt vid inbromsningarna.
Säker på att du inte gjorde mitt misstag när du provade? Ja glömde trycka på x så inställningarna sparades inte
Men när ja svurit färdigt och kom på vad som va fel så tycker ja att Amusen och AMEn beter sig väldigt lika vid inbromsning. Dock så var det länge sen ja lirade så det kan vara för att jag inte pressar lika hårt som er andra
Sålänge ja vet vilken bil och trimningsgrad jag ska använda på söndag så är ja nöjd.
Ja, jag är ganska säker på att jag gjort rätt för alla andra inställningar har ändrats och inställningarna ligger även kvar när jag går in på inställningarna igen senare.
Vi sätter valfri S2000 tycker jag? Det är ju långlopp och hög prestanda kan säkert kosta i ökat antal depåstopp istället så det jämnar kanske ut sig ändå?
Kan vi skjuta på racet en timme så har jag större chans att hinna hem för att delta? Med tanke på att det blir långlopp så kommer ju hela körpasset kortas ner när vi slipper alla uppehåll.
Någon som tar på sig att öppna rum?
Jag har upptäckt att man inte kan bestämma bil ur garaget och även ha fria inställningar så vi får sätta en maxgräns på pp om vi ska ha fria inställningar och sedan vet vi ju alla att det är S2000 som gäller för att delta.
Ja, jag är ganska säker på att jag gjort rätt för alla andra inställningar har ändrats och inställningarna ligger även kvar när jag går in på inställningarna igen senare.
Vi sätter valfri S2000 tycker jag? Det är ju långlopp och hög prestanda kan säkert kosta i ökat antal depåstopp istället så det jämnar kanske ut sig ändå?
Kan vi skjuta på racet en timme så har jag större chans att hinna hem för att delta? Med tanke på att det blir långlopp så kommer ju hela körpasset kortas ner när vi slipper alla uppehåll.
Någon som tar på sig att öppna rum?
Jag har upptäckt att man inte kan bestämma bil ur garaget och även ha fria inställningar så vi får sätta en maxgräns på pp om vi ska ha fria inställningar och sedan vet vi ju alla att det är S2000 som gäller för att delta.
vad sägs om max pp 540 valfri s2000? abs tycker jag dock vi skall ha.
vad sägs om att ställa wear på däck o soppa på medium? öpnnar upp ännu fler strategier.. 12 varv sure. boost off slipstream?
Maestro öppnar väl banan om jag förstod hans inlägg rätt...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|