Ps3 Tråden

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Sådär ja, då fick jag ett SMS att det nya GT5 väntar på mig på den lokala spelbutiken. Tog ett antal år längre än beräknat...

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Meh! Säg vem det va! Jag ska anmäla dom! Fusk att få hela 1 dag före release ju!!!

Bäst jag skyndar mig och hämtar det innan de ångar sig om du har rätt :)

Står ordagrant "Nyhet! Fr.o.m. Idag 23/11 kan du hämta ditt exemplar av Gran Turismo 5..."

Jag återkommer med mina första intryck senare.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
GT 5 var en stor anledning till att jag köpte mitt PS3, har nu väntat cirka 2 år på detta jävla spel, har go lust att bojkotta och inte köpa det....

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
GT 5 var en stor anledning till att jag köpte mitt PS3, har nu väntat cirka 2 år på detta jävla spel, har go lust att bojkotta och inte köpa det....

Haha. Ja bojkotta du spelet, så sitter vi andra och spelar spel och dricker öl i helgen.:tummenupp

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Fy fasen. Ska vi ta ett långlopp i helgen om det går?
Om alla väljer en slö bil så kan det bli riktigt skoj kanske :D.
Volvo 245 race = skrotbilsrace?

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Fy fasen. Ska vi ta ett långlopp i helgen om det går?
Om alla väljer en slö bil så kan det bli riktigt skoj kanske :D.
Volvo 245 race = skrotbilsrace?

Jag ska bort i helgen men jag är helt klart på i framtiden :tummenupp
Man kan ju hålla sig till en klass av bilar, typ B-klass eller nått och så 2 varv på ringen eller nått sådant kul :tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Har nu hämtat GT5.... Nu jävlar ska det köras bil!!!!!! Fler än jag som har tillgång till en McLaren F1 Stealth model?:yoparty:tummenupp

Om man köper speket på Gamestop så får man en kod, då får man en sådan....:banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag beställde GT5 igår i ren iver. Har bara sett en promotionfilm, men det verkar fedt.

Någon som kan säga mer fräcka grejer om liret? Hur funkar det med onlinespel? Har inte gett mig på det på något spel på PS3an tidigare, men det kanske är dags nu?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Har nu hämtat GT5.... Nu jävlar ska det köras bil!!!!!! Fler än jag som har tillgång till en McLaren F1 Stealth model?:yoparty:tummenupp

Om man köper speket på Gamestop så får man en kod, då får man en sådan....:banana

Var skriver man in koden någonstans?

På collector´s edition ska man tydligen få 5 special preparerade bilar med hjälp av en Playstation Network kod från Playstation Store. Jag kan inte se vilken kod det skulle röra sig om och om jag hade den kan jag inte se var jag ska skriva in den någonstans på Playstation Store. Får klura på det senare. Jag lyckades inte gå in på store via spelet vid installationen.

Körde ett par varv i Arcade Mode med en gammal drömbil - Ferrari F40. Nog är sig det mesta likt från tidigare generationer Gran Turismo.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...