Ps3 Tråden

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Det kanske går?

Fast PMS 1.20 fixar att streama .iso direkt så det verkar enklare. :)

Mmm, PMS tar typ allt jag kastat i dess riktning, .iso, .mkv, .vob... ja, allt möjligt konstigt, helt grymt program, bra mycket simplare än tversity också. Körde också tversity i början men det är ju ljusår krångligare än PMS.
Sedan är det ju kul att säga att man har PMS också :tungan

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Googlade lite och hittade på Tversity som jag installerade först vilket funkade bra. Men den fixade ju inte .iso-filer.

Så jag kör version 1.20 (beta) av PS3 Media Server nu och den funkar det finfint att köra .iso fil genom. :banana

Hoppas det inte är nå buggar eller annat mög bara.

Skall återgå till att försöka få in feelingen på Black Ops nu. :gnissla
Tversity är skit vad jag har läst, tar för mycket prolle, sen finns det ju en anledning till varför flest använder PMS, för den är bäst.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
jag har ett problem...
Jag har nått level 12 i B-spec och har guld i alla race so far men nu kan jag inte få fler poäng och nå level 13?! Vad har jag missat? Alla special race och licenser går väl till A-spec poängen?!

Vad har ni för bil till Historic race i A-spec expert series level 18 eller 19? man möter ju bara gamla banbilar med 900hk.....

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
jag har ett problem...
Jag har nått level 12 i B-spec och har guld i alla race so far men nu kan jag inte få fler poäng och nå level 13?! Vad har jag missat? Alla special race och licenser går väl till A-spec poängen?!

Vad har ni för bil till Historic race i A-spec expert series level 18 eller 19? man möter ju bara gamla banbilar med 900hk.....

Du kan köra samma race flera gånger, får fortfarande poäng för dom. :tummenupp

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ytterligare en liten fundering.

Hur prioriterar PS3an anslutningstyp när man streamar med mediaserver?

Jag har ju kabel och vill köra mediaserver via den för att undvika lagg, men jag har också trådlös internetanslutning som alltid är på. Vilken väljer PS3an?

Hittade inte på nån inställning där man kunde prioritera kabelanslutning när man kör mediaserver.

/J

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
I ps3:ans nätverksinställningar väljer du ju hur den ska ansluta, antingen med kabel eller wifi. Så det blir antingen eller!

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Får se om jag kan spela lite mer sedan jag också, det var ju skitskojj att köra online. Skulle ha varit lite fler dock.
Roligast var nog när vi körde rally.

Att man inte provat det....:huvet

Tackar!!!!:tummenupp:banana

Kan du ju göra med a-spec också vetty, om man hittar en tävling som är snabbt över och mycket prispengar så är det bara att köra och köra och köra och... ja..

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...