Ps3 Tråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
första endurence avklarat ny, lvl 25 kommer det upp en ny flik med endurence, har precis klarat av 300km rundan, tog 2 timmar drygt, 60 varv... många däckbyten....

Grand Valley 300km
Tips: ta en lugn och lättkörd bil, svåraste du möter har 300hk på 1600kg typ samt att däckbyten behövs så en lugn och sansad så spar man tid och trök i depån.
(Körde nsx gt500, MR, 666hk, 1100kg = 8 däckbyten, 91liter sopp)

Fyyy fan, såntdär kommer ja ju inte orka med, fast de låter ändå ganska skoj =)
Sitter o funderar på om ja ska köra lite gt5 eller spela lite nhl eller ba glo på tv..hmm..

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
första endurence avklarat ny, lvl 25 kommer det upp en ny flik med endurence, har precis klarat av 300km rundan, tog 2 timmar drygt, 60 varv... många däckbyten....

Grand Valley 300km
Tips: ta en lugn och lättkörd bil, svåraste du möter har 300hk på 1600kg typ samt att däckbyten behövs så en lugn och sansad så spar man tid och trök i depån.

Då tar jag min veyron 1195hk... :tummenupp:rolleyes:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Då har man skaffat GT då.. Verkar ju vara skoj, men puckad som man va så sprang man ju och köpte en NY bil innan man ens klarat licensen! Nåja.. En ny Civic type R skall väll stå i var mans garage antar jag.

Tänkte köra lite själv, men jag är LÄTT på lite online sen!
Jag är ju bara level 5 än..

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag testade en Fiat 500 på Historic race, vilket nerköp! Trots maxtrim ligger den på sisådär 64 hästar.....

Dessutom är jag trött på min Chevelle, ligger ofta på medaljplats i Muscle car championship men ett litet misstag i kurvan innan målrakan innebär att man ligger sist istället :gnissla

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar

Grand Valley 300km

Hur mycket kosing var det för vinsten?

EDIT: Bah! Fick precis en gift certificate för en lvl 17 bil, tänkte att jag tar väl en enzo då, nu står jag här 1 mille fattigare och med min giftcertificate kvar :huvet

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping