Ps3 Tråden

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Då har man inhandlat moh tier 1:tummenupp

Har provat lite nu och det funkar men e ju inte i klass som cod serien:yoparty

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Körde ut singleplayer mode på MoH på pc igår.

Började vid midnatt, var klar 04:10. Jävligt coolt, fet grafik och häftiga film sekvenser mellan varje mission. Dock inte i klass med MW2.

Ska inte ge någon spoiler. Men jag ger det 3/5. Spelet hade ju för helvete ingen story!? Bara skjuta ihjäl massa folk hela jävla tiden.

Jaja... snart Black Ops.

Inledde för övrigt nostalgi afton igår, kopplade in Ps2:an och lirade Need for speed most wanted!

Att man överhuvudtaget kunde uppskatta grafiken som var på spelen för 5-6 år sen är idag helt obegripligt för mig :rofl

Men kul var det.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
GT - VA FAN DÅ!! Jag som tänkte skita i MOH pga GT.. Nu blir man ju tvuungen att skaffa något.

Skitsamma.. Jag håller ut med BC2 tills COD:black ops kommer. Det är ju bara 3 veckor kvar.

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
GT5 ska ju fortfarande komma i år vad jag har förstått. Mest troligen i december istället för november bara.

Jag uppgraderade min 40gbs med en 500 gbs hårddisk igår. Blev dock väldigt förvånad att jag bara hade 385 gb ledigt efter att jag restorat backupen på den nya hårddisken. Efter formateringen är den på 465 gb, och backupen var ju på cirka 40 gb. Varifrån kom resten?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Skitsamma.. Jag håller ut med BC2 tills COD:black ops kommer. Det är ju bara 3 veckor kvar.

Hoppas verkligen dom har gjort något åt Search & Destroy i BO. Som det är nu i Harcore så flyger det 12st. Thumper granater i luften så fort en rond har börjat. Eftersom man vet precis vart det andra laget börjar så är det rätt vanligt att man går från 6 VS. 6 till 4 VS. 4 bara på nån sekund.

Nej, alternativa placeringar på bomberna/där man startar eller nån form av spärr för granater de första 10sek. Som det är nu får man ju välja mot att dra en thumper och plocka nån med sig eller springa för livet, det suger :D

Sen vill jag ha bort den där vidriga hitmarker & heartbeat sensorn från Hardcore också, då är jag nästan nöjd :D

Större banor också.. Att man kan springa rätt över till andra sidan på under 10sek är mer paintball än Search.. Wasteland borde vara ett mått för minsta banan i mina ögon..

När man tänker efter hoppas jag det är massa saker dom ändrat från MW2 :tummenupp

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Dom har ändrat massor.

Som rörelserna på gubbarna t.ex, där har dom använt sensorer på riktiga människor som sprungit runt och pangat... :tummenupp Det är ju lite coolt.

Sen massa annat... Såg nån jävla bana för nån dag sen på en trailer, såg rätt lagom stort ut.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Hur många år har PS3 funnits på marknaden nu? Det är minst 4 år tror jag. Vet inte om man ska skratta eller gråta av förtvivlan angående GT5. Innerst inne har jag nog redan gett upp hoppet. När det väl kommer ut på marknaden tycker man antagligen att de har satsat för mycket på fel saker som är av sekundär betydelse. Det enda jag vill ha är bra körkänsla och roliga banor.

När jag köpte min PS3 på introduktionsdagen trodde jag att det bara var månader borta. Vad fick vi då se när det väl dök upp i butiken? GT5 Prologue - vilket jag avböjde att köpa av principskäl.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
GT5 Prologue är det sämsta bilspel jag nånsin spelat. Utan tvekan.

För helvete som o köra häst och vagn, utan varken häst eller hjul på vagnen.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Ett spel jag ser fram emot är ju faktiskt Ghost Recon Future Soldier.

Tactical warfare är ju så jävla fett.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Funderade på Fallout - New Vegas..
Någon som har testat?

Letar efter en sandbox shooter.. Tänk en variant av Farcry2 (som sög hästk*k)..

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Någon som har testat?

New vegas ska ju va coolt, polarn köpte det men han tyckte 1:an vart bättre.

Ingen som sitter på ett beggat MaG? Gjorde av med mitt men blev sugen igen...

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Någon som har testat?

Handla borderlands. Jag köpte nyss nån samlings-edition som just släppts. Just ja! Game of the year edition var det. Jag och en kompis lirar en del och det är monsterslakt delyx.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Cool.. Får kolla på det senare.

Sjukt sugen på COD BO nu... Både MW2 orch BC2 börjar li riktigt tröttsamma. Speciellt BC2 där alla bara springer runt som yra höns eller flyttar sig från ett "bakom kartan" ställe till ett annat!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC