Ps3 Tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Dom där frisbeesarna går på E och alkohol... Jag är övertygad om det! För inte faen åker dom dit man vill inte.. Får ju spö av "datorn" trots att den är ställd på lättaste... :mad:

Prövade Time Crisis demot i 3 minuter men jag fattade nog inte riktigt hur man styr för det var ju gubbar precis överallt.. Utom åt det hållet jag kollade.. :D

Va?!?!?
Jag spöade alla i Brons med god marginal vid första försöket, gjorde ett par dumkast i Silver så det blev inte lika god marginal men åker på lite mer motstånd nu i Guld då banorna blivit så jävulusiskt långa. :yoparty

Drivern är lite svår att kasta spikrakt men bara att utnyttja "svingen" så att säga. Men medeldisken och puttern går banne mig rakt... bara att styra hur hårt för att de skall träffa rakt.

Har till och med lyckats med en hole-in-one på Silver och isbana. :yoparty

Nää jag vet!:tummenupp

Nää, men tycker det är svårt att få till en bra bild.
Antingen är det för ljust, eller för mörkt.

Vad skall du med en bra bild till? När man kör kalibreringen så är det viktigt bara att den kan urskilja movekontrollen, att det är grynigt som tusan spelar ingen roll.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Vad skall du med en bra bild till? När man kör kalibreringen så är det viktigt bara att den kan urskilja movekontrollen, att det är grynigt som tusan spelar ingen roll.

För att sist vi spelade start the party, så förlorade jag då kameran tappade bort kontrollen. Ledde stort, och skulle börja panga fiskar. Vad händer? jo blir för ljust i rummet. För fan...:D

Sedan är det väl skoj att få bra bilder utan grynighet för att visa vem det är som ligger högst upp på listorna.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
För att sist vi spelade start the party, så förlorade jag då kameran tappade bort kontrollen. Ledde stort, och skulle börja panga fiskar. Vad händer? jo blir för ljust i rummet. För fan...:D

Ah, då förstår jag din frustration.
Provade start the party lite snabbt på demoskivan och tyckte det sög... dels för att bilden var kass men också för att själva spelidén inte var tilltalande för fem öre för mig.

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Provade start the party lite snabbt på demoskivan och tyckte det sög...

Jo, tyckte jag också när jag förlorade:D
Sonen på 8år samt dottern på 3.5år uppskattar spelet i alla fall.
Själv fastnade man lite för Heavy Rain demot(heter det så?).

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Testa spelet. Tyckte det var riktigt skoj.
Dock gillade jag mer att köra med den icke movekontrollen.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Testa spelet. Tyckte det var riktigt skoj.
Dock gillade jag mer att köra med den icke movekontrollen.
Jag tyckte det sög getpung.
Jag ahr spelat ett sånt där spel förr, för några år sen på datorn. Man kan egentligen inte göra nåt annat än det som det är meningen. Det är snyggt gjort men man spelar i 3 min sen tittar man på mellanscener i 10. Inte min typ av spel.

Fick hem min andra move controll idag. Men sport champions har inte dykt upp än.

Funderar på lights out, det kan vara skoj.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ingen alls som vet ifall gamestop kör midnight release på black ops?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag provade time crisis demon, jag har ingen sån där frän pistol till kontrollen, men det var jävligt kul. Ett sånt där spel man skulle kunna sitta 2 st o spela en hel kväll bara för att spela ut. :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag provade time crisis demon, jag har ingen sån där frän pistol till kontrollen, men det var jävligt kul. Ett sånt där spel man skulle kunna sitta 2 st o spela en hel kväll bara för att spela ut. :)

Precis vad jag tänkte så jag köpte två pistolhållare och beställde spelet. :yoparty

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Det var nog en av de coolaste trailers jag har sett för ett spel.
Rösten och rimmen var klockrena!

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Nu är jag less och måste skriva av mig. :(

Mitt PS3 (slim) fick för sig att visa både spel och filmer med en tung, röd tint. På både LCD och plasma och med olika HdMi-kablar. Någon som varit med om det eller hört om något? :confused:

Att Posten har lyckats tuffsa till kartongen med min utbytesvara så pass att den gick i retur direkt och fortfarande, efter en vecka, inte ens har kommit fram till Postens reklamationsavdelning tycker jag suxx0r ordentligt! Ingen ny konsoll har skickats från affären jag handlade hos till mig heller.. :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept