YipYip: Kanada kör väl region 1, alltså blir det trassel med filmer o spel på skiva som är regionskodade.
Jag har en portabel Powerbank, undrar om den funkar att ladda handkontrollen med?
Den kan ladda upp min mobil till 100% utan problem så funkar det borde det ju ge kontrollen en rätt rejält utökad batteritid.
Nja vad jag kunnat läsa mig till ska den vara okodad vad gäller konsol och spel. Filmer är nog kodade men jag ser ytterst, YTTERST, sällan på film genom min nuvarande PS3, så det är inget hinder för min del.
Det enda som kunde vara knepigt verkar vara om man köper ett spel i exempelvis USA så måste allt DLC till det spelet också vara från USA. Också ett mindre problem eftersom jag förmodligen inte kommer spela det när jag bor där, i brist på internet och egen tv som sagt.
Nja vad jag kunnat läsa mig till ska den vara okodad vad gäller konsol och spel. Filmer är nog kodade men jag ser ytterst, YTTERST, sällan på film genom min nuvarande PS3, så det är inget hinder för min del.
Det enda som kunde vara knepigt verkar vara om man köper ett spel i exempelvis USA så måste allt DLC till det spelet också vara från USA. Också ett mindre problem eftersom jag förmodligen inte kommer spela det när jag bor där, i brist på internet och egen tv som sagt.
Nix. Hur funkar det?
Jag bjuder in dig i ett "party", och sedan kan du spela mitt nuvarande spel jag spelar från din ps4 via min.
Alltså kan du spela mitt spel, medans jag tittar på hemifrån.
Perfekt om t.ex du är sugen på att köpa ett spel som jag har, men inte du har.
Då kan du ju testa det hemifrån dig, fast från min maskin.
Fattar doo vaa??
Kolla här:
https://www.youtube.com/watch?v=AAvPY_l_yls
Är det värt strulet för att spara en tusing? Dessutom blir den nog hopplös att sälja också om du skulle komma på dom tankarna....
- - - Updated - - -
Men helvet.........
Hej tänkte tjöpa mig ett ps4. Är det någon månadskostnad eller nått sånt? Har googlat lite men går fortare att svara här
Hej tänkte tjöpa mig ett ps4. Är det någon månadskostnad eller nått sånt? Har googlat lite men går fortare att svara här
Beställde nyss Farcry 4. Lite sent, men är det något att ha?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|