PSI skinnställ helt underbart

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Har fått mitt PSI ställ idag och dra åt h?)=%&()/vete vad skönt det satt helt otroligt. kan rekommendera detta ställ ifall någon funderar på att inhandla det är värt varenda spänn! inget snack om saken kommer nog alltid handla mina ställ därifrån..

tog lite längre tid än vad de sa men shit happens. det kostar ju lika mycket som ett vanligt raceställ kanske lite mer men är formsytt och sitter bra. jag har inte en vanlig kroppsform så detta var ett klipp.

Så funderar du på ett nytt ställ så kan jag rekommendera ett PSI ställ! :tummenupp

Ludde-man

Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
får se om detta fungerar :va

Bifogat

• PSI-Ställ.jpg
    PSI-Ställ.jpg
    123.6 KB · Visningar: 408

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Hoj
Brio - Double Wave
Har fått mitt PSI ställ idag och dra åt h?)=%&()/vete vad skönt det satt helt otroligt. kan rekommendera detta ställ ifall någon funderar på att inhandla det är värt varenda spänn! inget snack om saken kommer nog alltid handla mina ställ därifrån..

tog lite längre tid än vad de sa men shit happens. det kostar ju lika mycket som ett vanligt raceställ kanske lite mer men är formsytt och sitter bra. jag har inte en vanlig kroppsform så detta var ett klipp.

Så funderar du på ett nytt ställ så kan jag rekommendera ett PSI ställ! :tummenupp

Kan bara hålla med. Blir inget mer ställ "from the rack" för mig.
Har även lyckats testa slittåligheten två gånger och har inget att klaga på där heller.

/R

Ludde-man

Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Klockrent :tummenupp jag hade fått för mig att dom såg lite halvtaskiga ut men det var kanonsnyggt. Går det att få med puckel ?
( jepp man kör dubbelt så fort med puckel :tungan )

det är puckel på mitt tror det är standard på raceställen men du kan få olika loggor och text direkt på stället men sånt kostar ju extra :)

har sett att man kunde lägga till puckel på de ställen som inte har det om man vill. de ser bra ut och sitter riktigt bra :yoparty

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Ett ställ ska inte sitta skönt i början... Det ska sitta som ett korvskinn, för det kommer att töja sig, formsytt eller ej. Och sen får du sy in det igen.(Men det borde ju rimligtvis ett företag som detta veta, så då är ju frågan om de tog måtten på dig eller om du fick skicka in dem by yourself?)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vad kostar ett måttsytt?

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Hoj
Monster 900 -02
Ett ställ ska inte sitta skönt i början... Det ska sitta som ett korvskinn, för det kommer att töja sig, formsytt eller ej. Och sen får du sy in det igen.(Men det borde ju rimligtvis ett företag som detta veta, så då är ju frågan om de tog måtten på dig eller om du fick skicka in dem by yourself?)

Så ett skinnställ som sitter perfekt kommer alltså att töjas så att det blir för stort?

Borde det inte iom att det är måttsytt behöva töjas mindre för att anpassa sig till kroppen?:va

Last edited:

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Euro:tummenupp

INTE pund:rolleyes:

Mitt nästa ställ blir nog PSI, dom ser bättre ut nu än för något år sedan...

Last edited:

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Priserna varierar en del. Det beror helt på vilka options du väljer. Man kan få olika skydd, stor eller liten puckel, olika skinn mm... Men även med alla värstinggrejerna så är billigt jämfört med typ daineses värsting :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...