Pettersson
Ny medlem
Jag kan tänka mig att sälja Metal Gear Acid för ett sjysst pris. Har varvat det så är inte så sugen på det längre. Bara om PMa om du e sugen.
Biturbo skrev:Finns det typ TV-out så man kan kolla skrotet till TVn å använda PSP´n som handkontroll?
Å är det svårt att hitta spel eller?
Anthrax skrev:Förstör inte det meningen med en bärbar konsol?..
Spel finns lite överallt. Kolla spel- och elektronik-affärerna.
Utbudet är inte så stort nu, men lär öka rejält nästa år.
Anthrax skrev:
Det är sweetmorlock skrev:Detta inlagg ar skrivet fran en PSP.
EDIT: Nu från den stationära datorn. Det är lite bökigt att surfa från PSP men det går bara man vill.
Ge mig den!morlock skrev:Detta inlagg ar skrivet fran en PSP.
EDIT: Nu från den stationära datorn. Det är lite bökigt att surfa från PSP men det går bara man vill.
morlock skrev:Detta inlagg ar skrivet fran en PSP.
Nu har det dessutom kommit en version 2.01, installerar man den så "slipper" man kunna nergradera till 1,5 sen.Anthrax skrev:Själv sitter man här med en nergraderad psp, och lirar Chrono Trigger. Antagligen ett av dom bästa rollspelen i historien, men kruxet är att man inte kan spela psp-spel längre.. Dom nyare spelen kräver ju minst version 2.00, och då går det ju inte att spela med emulatorerna.
http://www.extremetech.com/article2/0 skrev:Today Symantec Security Response experts identified the first Trojan that targets Sony Playstation Portable systems, Trojan.PSPBrick, as a Category 1 threat (Category 5 being the worst). As of today, there are no confirmed infections, and we'd like to keep it that way!
The virus is designed to look like a downloadable hack that lets users run their own games on the PSP. Once installed, it deletes system files and breaks the PSP. The user must choose to download it - which means you're safe if you don't go around taking files from strangers.
morlock skrev:Om man "råkar ut för" det här så kan man skicka in maskinen till Sony för rep, men man får bekosta kalaset själv.
Anthrax skrev:Läckert!
Själv sitter man här med en nergraderad psp, och lirar Chrono Trigger. Antagligen ett av dom bästa rollspelen i historien, men kruxet är att man inte kan spela psp-spel längre.. Dom nyare spelen kräver ju minst version 2.00, och då går det ju inte att spela med emulatorerna.
Och om man flashar om psp: mellan dom olika versionerna för mycket, så sabbar man den till slut. det lutar mot att man låter den vara som den är tills FFVII Crisis Core kommer ut och återställer den, eller vinner pengar/rånar en kärring o skaffar en till..
McFille skrev:Så du sitter också och lirar Chrono Trigger! Fett, började lira det för ett par dagar sen, riktigt ball. Har aldrig lirat det innan, dock ett par FF-spel, men Chrono Trigger är faktiskt riktigt ball.
morlock skrev:Är det bökigt att gradera ner från 2.0 och få igång en emulator? Har du provat amiga-emulatorn än Anthrax?
Oki, får se om jag ger mig på det där.Anthrax skrev:Bökigt är det väl inte. Här är GUIDEN jag använde, men Glöm inte att det inte går att spela nyare spel som kräver en nyare version. Det finns vägar att gå runt detta, men den kan låsa sg om du flashar om den för många gånger.
Amiga är väl inte jag själv har använt tidigare. Det var väl mer C64, nes och Megadrive som gällde här hemma.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|