Oj, det med Alex missade jag!Wet race. Alex Marquez körde omkull på sighting-varvet.
Nej, va ganska långt ifrån tycker jag.... Kommer bakifrån med mycket högre fart när Fabio går mot apex med nedlägg. Va väl iaf 6-8 meter utanför kerbsen efteråt dessutom.Francos "omkörning" av Quarten var väl ganska likt vad Enea gjorde för inte så länge sedan?
Skillnaden är väl bara att Quarten krascha och då får Franco straff men Enea slipper för Marc var kvar på hjulen.
Vill du ha en snuttefilt att trösta dig med? Det händer till och från, av flera olika förare, år efter år.och MM knuffar folk av banan som vanligt...
Båda som vill köra om kommer för fort bakifrån, tar insidan utan att kunna hålla bangränsen efter omkörning.Nej, va ganska långt ifrån tycker jag.... Kommer bakifrån med mycket högre fart när Fabio går mot apex med nedlägg. Va väl iaf 6-8 meter utanför kerbsen efteråt dessutom.
Han har chans på topp 3 2025.DiGia gör ett bra sista lopp (för nu iaf) i MotoGP.
Tack för alla poäng du gett mig i fantasy och lycka till med rehab och karriären!
Ska bli spännande att se om R D ändrar sitt sätt att bedöma nästa säsong.Grattis till Ogura.
Synd att de rödflaggade racet.
Tydligen fick man inte knuffas den här helgen, får se vad RD är på för humör nästa racehelg.
Och klotar strax efter, som vanligt...och MM knuffar folk av banan som vanligt...
Omkörningen av Miller på näst sista varvet: Världsklass!Det tog några varv för Acosta att lära sig hur man kör i blötan, men sen satt det.
Det såg ut som att Mir kom i mål också. Det ser man inte varje dag.
Och klotar strax efter, som vanligt...
men ingen förare genom historien gör det så konsekvent och ignorant som MM.Vill du ha en snuttefilt att trösta dig med? Det händer till och från, av flera olika förare, år efter år.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|