PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tre alltså ;) Bara att haka på och visa småsvenskarna vad vi går för! :arsele

Då kan jag utmana er på en bastukväll sen då? Vi vet ju hur det gick sist eller hur lille kaninen???:D

1. Zlide (Legendary 10 oz Burger)
2. KJECOP (Legendary 10 oz Burger )
3. Cultress (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
4. Dreggel
5. Lord Adrian (Legendary 10 oz Burger)
6. Pucken (New York Strip Steak)
7. RMT_Racing (Legendary 10 oz Burger)
8. Paser (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
9. Pinky (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
10. Jessan (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
11. Icko (New York Strip Steak)
12. charmis
13. MacRabbit
14. Bikerwoman (Bar-B-Que Ribs)
15. Mike (Bar-B-Que Ribs)
16. Xtacy
17. Malin
18. Cykelstyre ( Haystack Chicken Salad )
19. Gotland
20. Fille
21. Ragnarök(Legendary 10 oz Burger )
22. Bus-Bo (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
23. Zussi (Hickory Chicken & Ribs Combo )
24. Ztefan (Legendary 10 oz Burger )
25. tedman (Legendary 10 oz Burger )
26. Pluggen (Legendary 10 oz Burger )
27. Valrog
28. Ingeli64
29. Larzon
30. Maria (Hickory Chicken & Ribs Combo )

Last edited:

charmis

Vem kan säga nej.....?
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
NX650, KLX300R, DRZ400E
1. Zlide (Legendary 10 oz Burger)
2. KJECOP (Legendary 10 oz Burger )
3. Cultress (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
4. Dreggel
5. Lord Adrian (Legendary 10 oz Burger)
6. Pucken (New York Strip Steak)
7. RMT_Racing (Legendary 10 oz Burger)
8. Paser (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
9. Pinky (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
10. Jessan (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
11. Icko (New York Strip Steak)
12. charmis (Bar-B-Que Ribs)
13. MacRabbit
14. Bikerwoman (Bar-B-Que Ribs)
15. Mike (Bar-B-Que Ribs)
16. Xtacy
17. Malin
18. Cykelstyre (Haystack Chicken Salad )
19. Gotland (Herb Grilled Chicken Breast)
20. Fille
21. Ragnarök(Legendary 10 oz Burger )
22. Bus-Bo (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
23. Zussi (Hickory Chicken & Ribs Combo )
24. Ztefan (Legendary 10 oz Burger )
25. tedman (Legendary 10 oz Burger )
26. Pluggen (Legendary 10 oz Burger )
27. Valrog
28. Ingeli64
29. Larzon
30. Maria (Hickory Chicken & Ribs Combo )

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Gjorde en rättelse i listan bara!
O Lorden har ju redan en plats!?

Kan övriga som ska äta som inte fyllt i sitt än göra det så blir det nog bra! :tummenupp

Ja...alltså...när Järnmicke inte skulle äta så kapade jag åt mig hans plats. Editerade listan helt fräckt. Men blir det tjall med platser så är det jag som var sist in.:näsblod

IronMike

Guest
Och blir det fler som hoppar av så kan dessa inte ersättas...

Houston we have a problem. Det långbordet som är bokat, tar 26-27 pers. Vi får se hur det utvecklar sig. Jag ska till hardrock igen på ons så får vi se hur vi löser detta..

I övrigt är restaurangen fullbokad :gnissla

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Och blir det fler som hoppar av så kan dessa inte ersättas...

Houston we have a problem. Det långbordet som är bokat, tar 26-27 pers. Vi får se hur det utvecklar sig. Jag ska till hardrock igen på ons så får vi se hur vi löser detta..

I övrigt är restaurangen fullbokad :gnissla

Nog tror jag att dom kan lösa detta, då det gäller 2-3 stolar mer vid bordet, ni får väll lyfta armarna i skift ;) :D

IronMike

Guest
Nog tror jag att dom kan lösa detta, då det gäller 2-3 stolar mer vid bordet, ni får väll lyfta armarna i skift ;) :D

Det handlar ju om att få ut maten samtidigt, 2-3 kockar, som samtidigt ska kunna leverera till alla andra som käkar samtidigt...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det handlar ju om att få ut maten samtidigt, 2-3 kockar, som samtidigt ska kunna leverera till alla andra som käkar samtidigt...

Precis :fakta
Ett middagssällskap på 30 pers som ska ha käk samtidigt är en utmaning för de flesta restauranger. Smartare att dela upp sig. Man kan ju ändå bara konversera de 4-5 som sitter närmast vid ett långbord.

IronMike

Guest
Ett middagssällskap på 30 pers som ska ha käk samtidigt är en utmaning för de flesta restauranger. Smartare att dela upp sig. Man kan ju ändå bara konversera de 4-5 som sitter närmast vid ett långbord.

Som det ser ut nu, så blir det 2 långbord parallellt... Om man går in på hardrock, så längst till vänster, med fönster mot odengatan. "ngt" etage ovanför dansgolvet.

Dom brukar aldrig annars ta så stora sällskap. Företag mm som vill ha långbord brukar få ha sina fester på vardagar när det annars är lugnt.

Nu är det lördag, och "nästan" lönelördag, å redan fullbokat. Jag förhandlar så gott jag kan. Fler hann skriva upp sig på listan innan jag hann reagera. Men jag tror det löser sig, dels ska jag dit igen på ons.

..dels är det ett tag kvar. Det brukar vara en och annan avhoppare, och då är det lugnt. Tyvärr kan inte fler skriva upp sig dock :(

---

Men om det skulle finnas intresse (man kan ju se hur kvällen blir 1a dec).. Finns ju möjlighet att ta en mindre lokal, boka käk ett tag i förväg & köra partaj på festvåningen. Den tar 150-200 pers, varav möjligheter för middag på kanske 80 (gissning..) Där kan man ju köra slutet sällskap, isf med intresseanmälan innan. Helt enkelt käka ett stort gäng, för sedan lite barhäng. Dom måste dock klappa igen kl 01 pga för dålig ljudisolering (det bor folk en våning ovanför..) men då kan man gå ner å köra vidare till kl 03.

Finns lite olika varianter på evenemang. Verkar vara stort intresse för att käka & sitta ner, umgås osv. Så det är ju ingen omöjlighet (om intresse finns) att anordna en renodlad middagskväll + barhäng, bara för sporthoj.com medlemmar.

Hörde av en kusin i australien, om en liknande kväll..där man tagit motsvarande 500 kr för middag + lite dricka, runt 100 pers. I det ingick delaktighet i utlottning av en motorcykel :D (kanske overkill) - men man kan faktiskt förena nytta med nöje, tog man en hundring eller 2 extra, och skänkte pengarna till något vettigt...kanske starta en fond eller konto för att hjälpa skadade åkare med deras vardag under rehab. eller vad som helst, skulle ju vara kanon.

Finns som sagt massor av möjligheter. Och blir festen den 1a dec lyckad, så får vi säkert låna hardrock cafe's lokaler vid flera tillfällen.

:)

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Det är väl bara att duka upp en skål diesel och lite glödstift som tilltugg? :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag lovar att hålla fingrarna i styr...

Det tror jag inte är några problem (även om jag inte har några problem att minnas en viss nippletwist) jag var mer rädd att jag inte skulle klara att hålla fingrarna i styr. :hihi

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Faaaan!!!!!
Jag är bortlovad på kalas den kvällen.......

Hade tänkt att för första gången få beblanda mig med det vacka folket från sporthoj, eller i alla fall få stå i ett hörn och storögt begapa denna eminenta församling.

Men vad är en sporthojsfest på Hard Rock.... Hare så kul dårå....

Kommer igen i februari?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...