PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
marias pool är så kall nu på vintern.. ja chillar bara där på sommarn...

Det finns ju ställen som har öppet till fem:) O efter det knalla till dygnet runt öppen donk för vickning, sen kan det ju inte va långt kvar tills tågen börjar rulla hem till landet utsocknes igen:D Vadå Sova:tummenupp

Hagberg

Fuckhead!
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
Ktm especiale 450/620/660
Och som en korkad liten 18åring förstått det då, så är det bara att innefinna sig med sitt allmännt irriterande flin där klockan 23.00 så blir man insläppt? :crash

För är det så, så kan ni ju ge er fan på att det kommer stå "ett par" 18åringar där och vill komma in...Inklusive jag själv :D
Men jag bara tänke klargöra ordentligt att lixom inget medlemskap, speciell ålder, rang, utseende standard eller dyl. är ivägen. Allt för att slippa boxas :näsblod

/Hagberg

IronMike

Guest
Och som en korkad liten 18åring förstått det då, så är det bara att innefinna sig med sitt allmännt irriterande flin där klockan 23.00 så blir man insläppt? :crash

För är det så, så kan ni ju ge er fan på att det kommer stå "ett par" 18åringar där och vill komma in...Inklusive jag själv :D
Men jag bara tänke klargöra ordentligt att lixom inget medlemskap, speciell ålder, rang, utseende standard eller dyl. är ivägen. Allt för att slippa boxas :näsblod

/Hagberg
Det är sagt 18 år i dörren.. Om jag känner vakter rätt mm (har sj jobbat i dörren där), så kanske man dömmer hårdare på en förfriskad 18 åring jämfört med en äldre. Men är man städad, så ska man komma in.

Annars brukar stället köra lite högre ålder, men iom denna fest - som medför så bred publik åldersmässigt så är det ok med 18 om man är städad.

Hjärtligt välkomna iaf :yoparty :fyllisar :öl

Det finns ju ställen som har öppet till fem:) O efter det knalla till dygnet runt öppen donk för vickning, sen kan det ju inte va långt kvar tills tågen börjar rulla hem till landet utsocknes igen:D Vadå Sova:tummenupp

Känner igen avataren... Har du garageplats i alphyddan möjligtvis? :)

Last edited:

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Hoj
Hojlös =(
Skysst för alla svar!:tummenupp
Tänkte först hänga på en annan aktivitet på söndagen därav sovfrågan:rolleyes:
Men som det set ur nu blir det nog bara ett styck fyllemål i (förhoppningsvis) gött sällskap!
Hoppas att träffa alla sköna sporthojare där:yoparty
Sporthojströja en självklarhet?:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
det ska bli najs att supa ikapp igen... fanken vad ni ska få motSTÅND! typ...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
det ska bli najs att supa ikapp igen... fanken vad ni ska få motSTÅND! typ...

Men hej mitt barn, är du här nu igen :brynad......mmmmm.....mums :brynad

Det är sagt 18 år i dörren.. + massa text

Hur blir det i insläppet egentligen? Kommer det att skyltas med att det är en abonnerad hojfest, så inte massa folk på gatan bara dräller in?

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Men hej mitt barn, är du här nu igen :brynad......mmmmm.....mums :brynad

jag låter mig icke skrämmas! jag ska se till att vara tillräckligt ostadig för att kunna tas på allvar... eller hur det är :D

Hur blir det i insläppet egentligen? Kommer det att skyltas med att det är en abonnerad hojfest, så inte massa folk på gatan bara dräller in?

lokalen är stor... blir det inte tomt utan lite utfyllnad?

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
jag låter mig icke skrämmas! jag ska se till att vara tillräckligt ostadig för att kunna tas på allvar... eller hur det är :D

lokalen är stor... blir det inte tomt utan lite utfyllnad?

Jag behöver inget allvar, det behövs inte när man ska leka :brynad

Kanske det, men då blir det ju mer en vanlig krogkväll liksom.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
bönan, hur kan det bli en vanlig krogkväll när jag är där? :rodnar

Om Ullis tycker att det blir för mycket folk från gatan i lokalen så kan vi ju stå och hångla lite frigjort på scenen så glesar det nog ur fort.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Aha, du är nyförälskad och avog, det ante mig, det har varit tyst på ett tag. Vem är hon?

jag har varit utanför landet, druckit bira och käkat haggis... därför har det varit tyst!
ne, det finns ingen hon/han/den/det, jag sitter fortfarande på gratissidor och tittar amatörbilder med en skål popcorn. däremot är jag inte van att stå i rampljuset och skämma ut mig, tänkte inte bli van eller vänja er vid det heller :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Sära på er nu, inga chickfights innan pubkvällen!

Hörde att ni skulle bli ett finskt dryckeslag. Vi kan dela ambulans hem, men jag åker bara merca så du vet.

jag har varit utanför landet, druckit bira och käkat haggis... därför har det varit tyst!
ne, det finns ingen hon/han/den/det, jag sitter fortfarande på gratissidor och tittar amatörbilder med en skål popcorn. däremot är jag inte van att stå i rampljuset och skämma ut mig, tänkte inte bli van eller vänja er vid det heller :D

Om du har varit utanför landet, då har du lämnat Norrtan för staden alltså? Du får säga till när du reser till estockholmo! :mattias

Ja själv är jag ju en liderlig exhibitionist som du vet... Not

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Vad du pratar lille vän......
Sist njöt du i högan sky av all uppmärksamhet, du och ditt sugrör....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...