PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Det blev inga hotpantscheyer.... Men det blir istället hipsterstjejer (hipsters är ju snäppet mindre än hotpants så det får väl fungera...).

Det ryktas om att de ska vara extra snälla mot de med Bombertröja...

är inte det nåt band eller är det heppstars Jag tänker på?:va Jaja bara att det kommer cheyer är ju över förväntan. Nån bomberhodie har Jag ingen men Jag kan fulfejka en tribal på halsen med min proffstushpenna Jag införskaffat.

Jo, man har ju grävt sig en grand canyon till dike kan man säga... Vilka gentlemannamässiga gester och svador skulle kunna rentvå mitt namn?:va

Lägg an en djup och svår framtoning, då kan du skämta om vad som helst och tjejerna gillar dig ändå. Som Peter Wahlbeck. Fast han är ju åas tvålfager, det kanske är det som gör det :va

Lägg an en djup och svår framtoning, då kan du skämta om vad som helst och tjejerna gillar dig ändå. Som Peter Wahlbeck. Fast han är ju åas tvålfager, det kanske är det som gör det :va

iom att Jag ser ut som en rädd apa så spricket den där idén. Man måste ha mer pondus i så fall.

Jag har inga bärs... Ska Jag 1: dricka wiskey så det värker i magsäcken 2: sova en stund?

Jävla skit så kan ja inte komma fick nån jävla allergireaktion igår å så sitter man här nu med klåda å sveta på hela överkroppen.. jääääääääävla skiiiit:huvet :huvet

Ses vid långbordet då.. kvällens färger går i lime och.. eh lime :va

Det här kommer gå åt skogen - mindre alkoholresistent objekt får man leta efter :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick