Jag kommer ikväll..inte helt iform men ska väl bli. dax å förfesta nuLåter ju lovande.Tack för infon,dyker du upp ikväll oxå eller?![]()
Jag kommer ikväll..inte helt iform men ska väl bli. dax å förfesta nu![]()
Nä det tror jag knappast. Slit med dig D1ce och visa oss rödljusjunkies från eken hur rospiggar festar!![]()
Ja det hoppas jag du blir, vi har alltid så kul då!
Jag har glömt adresen till Kakan hemma, kan nån pm:a mig den?
Jag var där men inte såg jag till en käft utöver mig. Fan, jag skulle åkt till morsan o ätit semla istället för att gå och festa på lokal helt själv.
Jag var där men inte såg jag till en käft utöver mig. Fan, jag skulle åkt till morsan o ätit semla istället för att gå och festa på lokal helt själv.
säg bara inte att du var på tivoli
för där var inte vi
![]()
Kakan kan säga att rösten tappades bort i natt
Mamma ringde och jag svarade men attans i min låda det fans inte mycke röst kvar att prata med så jag fick lägga på och smsa med min pappa för att kunna svara på de dom ville ha reda på
![]()
Visst, jag ska visa dig hur det går till, om du lovar att inte försöka själv sen
Funderar för övrigt att montera tillbaka backspeglarna så jag får se dig något i sommar.
-@
Partygudarna var emot mig igen.Toksmällde med taxin på väg in p,g,a att han körde ut i stuvstakorset mot rött ljus.Polarna från katrineholm som var här o hälsade på fick åka ambulans o jag klarade mig med lite nackont,men blev ändå kvar på sjukhuset i flera timmar,så kvällen blev lixom över iaf.Så enda behållningen av den kvällen e bakfyllan,suck.
Vet inte om man kan säga att d gick så bra för polaren kanske,men d stämmer,jag har just hämtat mig från ett benbrott.Ingen vidare säsong direkt.Tur ni klarade er bra!
Är nog inte meningen du ska festa...
Var det inte foten en annan gång??![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |