Pub Kväll I sthlm 3/3 - 07

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Well, jag tror att vi kan utesluta att det är stället det har varit fel på. Jag gick inte ens in. Glest och tråkigt såg det ut.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Nä det tror jag knappast. Slit med dig D1ce och visa oss rödljusjunkies från eken hur rospiggar festar!:yoparty

Visst, jag ska visa dig hur det går till, om du lovar att inte försöka själv sen ;)

Funderar för övrigt att montera tillbaka backspeglarna så jag får se dig något i sommar. :D

-@
 

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Under korvhuset
Hoj
644 Xjell-edition
Jag var där men inte såg jag till en käft utöver mig. Fan, jag skulle åkt till morsan o ätit semla istället för att gå och festa på lokal helt själv.
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Jag var där men inte såg jag till en käft utöver mig. Fan, jag skulle åkt till morsan o ätit semla istället för att gå och festa på lokal helt själv.

det var rätt ok me sh folk där...tyckte det var mkt bättre nu när det fanns dansgolv:yoparty stället är ju lite större så det blir kanske inte samma känsla men rätt ok ändå:tuttar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag var där men inte såg jag till en käft utöver mig. Fan, jag skulle åkt till morsan o ätit semla istället för att gå och festa på lokal helt själv.

:va säg bara inte att du var på tivoli :D för där var inte vi :rolleyes: :tuttar

:rolleyes: Kakan kan säga att rösten tappades bort i natt :huvet Mamma ringde och jag svarade men attans i min låda det fans inte mycke röst kvar att prata med så jag fick lägga på och smsa med min pappa för att kunna svara på de dom ville ha reda på :crash
 
Last edited:

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
:va säg bara inte att du var på tivoli :D för där var inte vi :rolleyes: :tuttar

:rolleyes: Kakan kan säga att rösten tappades bort i natt :huvet Mamma ringde och jag svarade men attans i min låda det fans inte mycke röst kvar att prata med så jag fick lägga på och smsa med min pappa för att kunna svara på de dom ville ha reda på :crash

Hehe det är du inte ensam om, jag tappade också rösten :gnissla :yoparty

Funderade på en sak som jag ser ofta återkomma i repris... Finns vissa, bl a mig som inte känner så många på SH. Man kanske kan boka ett bord i framtiden för just SH, även skylta upp på en pappers/kartong-bit att här sitter sporthojare :yoparty

Jag tror fler skulle komma om det var lite mer sammanhållet för oss som inte känner så många här. Annars gör du ett bra jobb med allt detta :tummenupp
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
KUL var det !! :tummenupp

MEN....var ju lite större o lite svårare att veta vilka som man inte träffat på som är SH-are....man orkar ju inte fråga ALLA om de kör hoj lixom !
Ett eget bord i nån hörna skulle vara bra !:tummenupp
Men de man träffat förr var det ju trevligt att träffa !

BRA dansgolv verkligen.....därinne där det var så varmt var det RIKTIGT bra musik....mkt från förr !! :D :D :D Viss musik var ju från INNAN förr !! :tungan
 

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Ort
Nu i Bästa Svängen!
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
lite bakis idag, så det måste ha varit en bra kväll.

Stället slår ju Tivoli med hästlängder.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja det är ju en rund planet, så jag kommer nog dyka upp i din backspegel så småningom. :tungan

Jag blev på så uselt humör igår så jag beslöt att stanna hemma och sura istället.

/J


Visst, jag ska visa dig hur det går till, om du lovar att inte försöka själv sen ;)

Funderar för övrigt att montera tillbaka backspeglarna så jag får se dig något i sommar. :D

-@
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Partygudarna var emot mig igen.Toksmällde med taxin på väg in p,g,a att han körde ut i stuvstakorset mot rött ljus.Polarna från katrineholm som var här o hälsade på fick åka ambulans o jag klarade mig med lite nackont,men blev ändå kvar på sjukhuset i flera timmar,så kvällen blev lixom över iaf.Så enda behållningen av den kvällen e bakfyllan,suck.
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Weehoo!
Fy Fan vilken uppförsbacke det var i morse... undrar varför :va
Det va riktigt kul att träffa så många trevliga människor på en gång :tummenupp
Tack alla för en grym kväll!
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Tur ni klarade er bra!
Är nog inte meningen du ska festa...
Var det inte foten en annan gång?? :confused:

Partygudarna var emot mig igen.Toksmällde med taxin på väg in p,g,a att han körde ut i stuvstakorset mot rött ljus.Polarna från katrineholm som var här o hälsade på fick åka ambulans o jag klarade mig med lite nackont,men blev ändå kvar på sjukhuset i flera timmar,så kvällen blev lixom över iaf.Så enda behållningen av den kvällen e bakfyllan,suck.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Tur ni klarade er bra!
Är nog inte meningen du ska festa...
Var det inte foten en annan gång?? :confused:
Vet inte om man kan säga att d gick så bra för polaren kanske,men d stämmer,jag har just hämtat mig från ett benbrott.Ingen vidare säsong direkt.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top