Mattias650
Örebroare
blom skrev:vi kan byta pub noice
Finns tyvärr inte så många bra pubar i stan.
blom skrev:vi kan byta pub noice
"Tummen ur runan"Kyckling skrev:Ja eller så gör vi som någon föreslog i lördags kväll, vi snackar in oss hos nån schysst pizzeria med rättigheter så får vi nog riktigt bra pris på drickat och även tillgång till mat när fyllehungern slår till
Problemet är väl att hitta en pizzeria med rättigheter som inte redan är fullsatt med andra A-lagare
(Alternativt att vi ser till att få tummen ur r***n och fixar en egen lokal)
Supermoto skrev:
Avslutar mitt fina inlägg, som _egentligen_syftar till att vi ska supa ner Anton till oomkullrunkeliga nivåer, med ett par
Supermoto skrev:"Tummen ur runan"
Apropå uslingens förslag tycker jag pubgolf är en underskattad sport....
Man ska hinna med så många hål (pubar) av så låg kvalisort man bara kan tänka sig som möjligt på en kväll.
Bra exempel på ställen:
Napoli
Karl Gustav
Pizzerian i Varberga Centrum (vadfandennuheter)
Krav är att det skall alltid gå att hitta alkisar där (det räknas inte att VI går dit!!) samt att de skall ha Jack Vegasmaskiner. Napoli som blev årets Jack Vegas-ställe 2001 är således självskrivet. Där står t.om alkisarna och bankar på innan de öppnat på dagarna (självupplevt).
Kruxet är att det är svårt att transportera sig mellan lågvattenhaken till fots. Åtminstone om man vill täcka in ställena i Varberga, Vivalla osv. Men det löser vi säkert. Hittar vi nån som kan köra så vet jag nåra killar (höhö, gissa vilka) som har en vit (ja, faktiskt) VW Caravelle av okänd årsmodell som skulle passa utmärkt till ett dylikt uppdrag.
Avslutar mitt fina inlägg, som _egentligen_syftar till att vi ska supa ner Anton till oomkullrunkeliga nivåer, med ett par
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|