Pub Tråden!!

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Kellys är helt oki.....

Trevligt att träffa er i lördags, lite synd att jag inte kunde bli där längre, men jag hade ett mycket gott skäl som var på harrys ;)

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Ja eller så gör vi som någon föreslog i lördags kväll, vi snackar in oss hos nån schysst pizzeria med rättigheter så får vi nog riktigt bra pris på drickat och även tillgång till mat när fyllehungern slår till :fakta
Problemet är väl att hitta en pizzeria med rättigheter som inte redan är fullsatt med andra A-lagare :D

(Alternativt att vi ser till att få tummen ur r***n och fixar en egen lokal)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kyckling skrev:
Ja eller så gör vi som någon föreslog i lördags kväll, vi snackar in oss hos nån schysst pizzeria med rättigheter så får vi nog riktigt bra pris på drickat och även tillgång till mat när fyllehungern slår till :fakta
Problemet är väl att hitta en pizzeria med rättigheter som inte redan är fullsatt med andra A-lagare :D

(Alternativt att vi ser till att få tummen ur r***n och fixar en egen lokal)
"Tummen ur runan" :confused: :confused: :confused:

Apropå uslingens förslag tycker jag pubgolf är en underskattad sport....
Man ska hinna med så många hål (pubar) av så låg kvalisort man bara kan tänka sig som möjligt på en kväll.
Bra exempel på ställen:
Napoli
Karl Gustav
Pizzerian i Varberga Centrum (vadfandennuheter)

Krav är att det skall alltid gå att hitta alkisar där (det räknas inte att VI går dit!!) samt att de skall ha Jack Vegasmaskiner. Napoli som blev årets Jack Vegas-ställe 2001 är således självskrivet. Där står t.om alkisarna och bankar på innan de öppnat på dagarna (självupplevt).

Kruxet är att det är svårt att transportera sig mellan lågvattenhaken till fots. Åtminstone om man vill täcka in ställena i Varberga, Vivalla osv. Men det löser vi säkert. Hittar vi nån som kan köra så vet jag nåra killar (höhö, gissa vilka) som har en vit (ja, faktiskt) VW Caravelle av okänd årsmodell som skulle passa utmärkt till ett dylikt uppdrag.

Avslutar mitt fina inlägg, som _egentligen_syftar till att vi ska supa ner Anton till oomkullrunkeliga nivåer, med ett par :öl :öl

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Supermoto skrev:

Avslutar mitt fina inlägg, som _egentligen_syftar till att vi ska supa ner Anton till oomkullrunkeliga nivåer, med ett par :öl :öl

haha, om ett par veckor är jag spelar jag i elitstundenternas krökar division igen.
Ska på dunktömningsläger i kopparberg nästa helg, sen är det fjugesta open på onsdagen osv...

Det är fullt upp alltså ;)

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Edessa i mellringe är ett väldigt trevligt sånt hak!
Dom har jack vegas, mycket plats, och jävligt gott käk :cool:
Varbergahaket är så jävla litet..

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
"Tummen ur runan" :confused: :confused: :confused:

Apropå uslingens förslag tycker jag pubgolf är en underskattad sport....
Man ska hinna med så många hål (pubar) av så låg kvalisort man bara kan tänka sig som möjligt på en kväll.
Bra exempel på ställen:
Napoli
Karl Gustav
Pizzerian i Varberga Centrum (vadfandennuheter)

Krav är att det skall alltid gå att hitta alkisar där (det räknas inte att VI går dit!!) samt att de skall ha Jack Vegasmaskiner. Napoli som blev årets Jack Vegas-ställe 2001 är således självskrivet. Där står t.om alkisarna och bankar på innan de öppnat på dagarna (självupplevt).

Kruxet är att det är svårt att transportera sig mellan lågvattenhaken till fots. Åtminstone om man vill täcka in ställena i Varberga, Vivalla osv. Men det löser vi säkert. Hittar vi nån som kan köra så vet jag nåra killar (höhö, gissa vilka) som har en vit (ja, faktiskt) VW Caravelle av okänd årsmodell som skulle passa utmärkt till ett dylikt uppdrag.

:D

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
Ett alternativ är att bara gå på ställen norr om Storbron. Där finns många fina hak... :jisses
Börja t ex på Louies, ta nåra snabba på K5 (fantastiskt namn förresten), hasa vidare till Karl Gustav (Jack Vegas :tummenupp ). Ett snabbstopp på Olivers innan man rullar in på Contan (finns det fortfarande kvar?). En bulle upp till Jin Jin och Rio innan vi drar tebax till Hjärtat av Norr, Storgatan!Ett måste är ju Pastabaren och Akropolis. Jerusalem kebab är ju klockrent när man är lite fyllehungrig.
Man hade kunnat ta en repa in på Wong´s, men där tittar dom så jävla snett på en, så det hoppar vi över :D .
Därefter drar vi några schlagerdängor på Hildas innan vi glider in på kvällens höjdpunkt: FRIMIS! :rock Har vi en riktig jävla tur så spelar kanske husbandet, Nick Borgens :bow
Efter en sån kväll är man ju redo att gå upp i brygga, men mycket finfina krogar har man besökt iaf. Norr e ju ungefär som Stureplan i Tokholm, å det e ju viktigt å synas i rätt kretsar :cool:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Pizzeria lamamia i oxhagen håller hög "pizzerian på hörnet" klass
Bira från 20kr, storibilds TV och alkoholister :D

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Edessa uppfyller tyvärr inte på kraven på alkisar... finns bara ett fåtal, men tar vi dit noice så löser vi det :crash

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept