Johanjulgran
#25 supermotard
Hahahaha fy fan vad flumig jag ser ut på några kort
Johanjulgran skrev:Hahahaha fy fan vad flumig jag ser ut på några kort
Johanjulgran skrev:Hahahaha fy fan vad flumig jag ser ut på några kort
Nästa gång ska jag försöka att inte fastna på en akutmottagning, så kan jag också vara med och möblera!vågen skrev:Sprit är bra, det förgyller livet. Nästa gång ska vi visa vart skåpet ska stå.
Warburton skrev:Nästa gång ska jag försöka att inte fastna på en akutmottagning, så kan jag också vara med och möblera!
Söp du bort ditt VISA-kort?vågen skrev:Det ser jag fram emot, får nytt plastkort nu i veckan sen e d på't igen, kom upp så bjuder jag på ett glas vodka och en grappa vettja!
Warburton skrev:Söp du bort ditt VISA-kort?
Har tentapluggvecka nu, men kommer gärna upp och hälsar på nån dag sen!
vågen skrev:[heltOTpå] nejnejnej, det delade på sig , lycka till [heltjävlaOTav]
Hhahah var det så illabetsy skrev:Lilla hjärtat, det är inget mot hur du såg ut live redan vid halv 10-snåret
Johanjulgran skrev:Hhahah var det så illa
Iceman1975 skrev:Mr Radiostyrd kunde man kalla dig ett tag..
vågen skrev:Sprit är bra, det förgyller livet. Nästa gång ska vi visa vart skåpet ska stå.
joho, jag såg ett men det står som sagt inte där det skacl skrev:Jag såg inget skåp
Måste ha varit kräftor i hans mat, man brukar ju vara sådär på kräftskivorcl skrev:Johan tyckte jag såg nykter ut.Tålde inte maten bara.
Johanjulgran skrev:JA det är kul att man kan roa andra
Jag hade inte druckit någon alkohål på ett 1/2 år minst och så får man så mycket på en gång. Då blir det så här snabb och billig fylla
Välkommen till icke-förorten! Och krya på dig!vågen skrev:joho, jag såg ett men det står som sagt inte där det ska
Måste ha varit kräftor i hans mat, man brukar ju vara sådär på kräftskivor
Nu ska jag göra nyponsoppa, är sjuuuuuk... har varit ganska frånvarande med feber sen i tisdags kväll. Pröjsade 96kr i P-avgift för igår bara föra att få p-bot på 450kr för att det är STÄDDAG!!!!! skjut mig långsamt!
I måndags fick jag en på 700kr på stoppförbud
Webspy skrev:Tsss..... kolla detta kort... från förra pubkvällen.... e det saft han dricker ?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|