Nej, nej, dumsnut! Inte på mig! Lilla_Tingeling vill höra hur gärna ni vill att hon ska komma dit!ktmjacke skrev:Snällaaaaaaaaa mattias,du kaaaaaan väl komma,pliiiiiiiiiiiiiiis.
Nej, nej, dumsnut! Inte på mig! Lilla_Tingeling vill höra hur gärna ni vill att hon ska komma dit!ktmjacke skrev:Snällaaaaaaaaa mattias,du kaaaaaan väl komma,pliiiiiiiiiiiiiiis.
ktmjacke skrev:Muahahahahahahaaaaaaaaaa!Är det nån som dragit igång ännu?Själv e man präktigt "nyss hemkommen" behövs nog inte mycket innan brudarna blir snygga ikväll inte.SKÅÅÅÅÅÅÅL.
Mattias skrev:Nej, nej, dumsnut! Inte på mig! Lilla_Tingeling vill höra hur gärna ni vill att hon ska komma dit!
Men jag vill ju det oxå!!!!Snällt av mattias att påpeka det tycker jag,det kallar jag för en moderator med servicekänslaLilla_Tingeling skrev:Neeh, det vill hon inte!!!
Så va snäll och lägg ner ditt negativa snack!
// Lena
Haka på rå jäla tunnisLartes skrev:Du kör non.stop?
Det ska du ha Cred för
ktmjacke skrev:Haka på rå jäla tunnis
Såg att du kör riktig sporthoj oxå,måste ju bara visa vad du går för när det gäller sponken o pussycats.Lartes skrev:Du kör non.stop?
Det ska du ha Cred för
ktmjacke skrev:Såg att du kör riktig sporthoj oxå,måste ju bara visa vad du går för när det gäller sponken o pussycats.
Tog upp min igår,därför man e "lite" modifierad idag.Har alltid hamnfest när vi gör vinter.Lartes skrev:Ikväll?
Får se om jag hinner, måste meka med båten
Det e skitkul att ha båt när det är dags att ta upp den
ktmjacke skrev:Tog upp min igår,därför man e "lite" modifierad idag.Har alltid hamnfest när vi gör vinter.
Ha ha ha,själv e man i ställningsbranchen,så man har ett hyfsat seriöst tält på vintrarna. Vad har du för båt?Lartes skrev:den e redan upptagen fast nu måste vi tömma motorn på vatten ta bort drevet sätta upp kappell å byta olja
ktmjacke skrev:Ha ha ha,själv e man i ställningsbranchen,så man har ett hyfsat seriöst tält på vintrarna. Vad har du för båt?
Renken 29 fotare.Lartes skrev:En Skibsplast Cobra 670
Vad åker du?
ktmjacke skrev:Renken 29 fotare.
Typ samma här,min e en såndär som det går bra att dricka öl i där bakLartes skrev:Ingen aning, jag kan absolut ingenting om båtar
Är rätt ointresserad, bara kul att ha å åka i på sommrarna
ktmjacke skrev:Typ samma här,min e en såndär som det går bra att dricka öl i där bak
SEGELBÅT??????????Nä fy fan,40 knop till första bästa skärgårdskrog med tillståndLartes skrev:Skibsplast e en Norsk daycruiser, men en ynklig liten V6 på 195hk tror jag
E din en segelbåt eller?
ktmjacke skrev:SEGELBÅT??????????Nä fy fan,40 knop till första bästa skärgårdskrog med tillstånd
Gubben.. ALLA har större än dig.....Lartes skrev:Då e din snabbare än min, säkert större också
ASGARVAR,hur visste du det?Nån som lagt ut nakenbilder på mig eller?Lartes skrev:Då e din snabbare än min, säkert större också
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|