Det är ju svårt. Fast om alla väl kan få tag på en sittplats och vi sitter nära varandra så kan man ju mingla runt mellan borden. Det gjorde vi ju när vi satt i restaurangdelen på O'Co**ors.M:et skrev:Hur som helst kommer vi aldrig hitta något ställe där vi kan sitta 25 pers i rad och samtidigt kunna snacka med samtliga...
M:et skrev:....Hur som helst kommer vi aldrig hitta något ställe där vi kan sitta 25 pers i rad och samtidigt kunna snacka med samtliga...
Förutsatt att vi eldar i en soptunna och alla har ölflaskorna i bruna papperspåsar är jag på.xx skrev:
Ölar ni på Onsdagar
Hur har jag kunnat missa det
Eller smyger ni tro
Skulle annars tro att pumpen är ett ställe som mc-klillar/ samlas på. Varför inte ta en tältstol och lite med sig och sitta där och pubba en onsdag med andra likasinnade Fel av mig skulle de va så klart
xx skrev:
Ölar ni på Onsdagar
Hur har jag kunnat missa det
Eller smyger ni tro
Ugluk skrev:Förutsatt att vi eldar i en soptunna och alla har ölflaskorna i bruna papperspåsar är jag på.
Ugluk skrev:Förutsatt att vi eldar i en soptunna och alla har ölflaskorna i bruna papperspåsar är jag på.
Kryptonit skrev:Det finns minst en gammal tråd för varje onsdagskväll... här smygs det inte.
Kan även tillägga att det bara är varannan onsdag.
xx skrev:Skulle tro att det beror mer på min bríst på att kunna läsa än att ni smyger med Onsdagarna. Jag gillar ju inte att dricka alkohålhaltiga drycker då jag é en skötsam ......
Men jag kanske ska ändra mig och släppa ut min innre lust att ta del av vad ni har i glasen eller flaskorna
Dom flesta blir ju så på
Men även sett en del som set mer försiktiga ut
Kanske Onsdag blir min stora dag
MoosE skrev:Blir det News nu då?
det ligger ju bäst till i röstningen.
Kryptonit skrev:Jag tycker det... Katalin har vi ju redan testat en onsdag...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |