Nej, vi tror hellre att stället gjort fel. Vi var ju flera som lade på extra för att täcka så det får nog lösas nästa omgång.URRninja skrev:Var det ingen som hörde att jag, skamsen som en gammal hund, tog på mig skulden för en av ölen... vem ska ha pengarna nu då?
Ugluk skrev:Jag är förresten fortfarande skyldig dig för oljebytet!
Don't worry. Du får betala nästa gångs missade öl + mat. EnsamURRninja skrev:Var det ingen som hörde att jag, skamsen som en gammal hund, tog på mig skulden för en av ölen... vem ska ha pengarna nu då?
kortstubina skrev:Varför inte testa på olika pubar/resturanger av de förslag som finns, alla kanske inte gillar alla ställen och då finns det ändå, fler tillfällen att möta hojmänniskor som inte varit med förrut
Fyrishovs relaxavdelning kanske? I väntan på din tunna förstås..Kamikaze kid skrev:Såhär i vintermörkret vore det ju skoj med lite bad och pilsner!!!!
Fins det inget typ Centralbadet i sthlm där man kan kliva in och bubbla och dra en gooood öl???
Eller så samlar vi ihop oss och åker dit vid tillfälle!!!
Ska förvisso köpa en badtunna som man eldar i men det har ju inte hänt ännu!
JoS skrev:Don't worry. Du får betala nästa gångs missade öl + mat. Ensam
De har ölförbud... :kocko Men man kan ju "smygdricka" lite i skåpet...Ugluk skrev:Fyrishovs relaxavdelning kanske? I väntan på din tunna förstås..
Ugluk skrev:Fyrishovs relaxavdelning kanske? I väntan på din tunna förstås..
Ugluk skrev:Fyrishovs relaxavdelning kanske? I väntan på din tunna förstås..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |