Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Yasha skrev:Fanns massor att smutta på sist jag var där!!!
japp vi såg de du
Yasha skrev:Fanns massor att smutta på sist jag var där!!!
Det kan ABSOLUT INTE ha varit jag!!!Kakan skrev:japp vi såg de du
Yasha skrev:Det kan ABSOLUT INTE ha varit jag!!!
Jag tar nog den där tequilan iaf!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!!Kakan skrev:finns bildbevis
Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag.Yasha skrev:Syns på lördag. Tror jag...
Va f-n tror du, pöjk?!? Du gnagde faktiskt UTANPÅ byxorna sist!!! :kockoktmjacke skrev:Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag.
Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta digYasha skrev:Va f-n tror du, pöjk?!? Du gnagde faktiskt UTANPÅ byxorna sist!!! :kocko
Men det måste finnas bättre krydda än McD-peppar?!?
ktmjacke skrev:Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig
Yasha skrev:Jag tar nog den där tequilan iaf!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!!
Syns på lördag. Tror jag...
ktmjacke skrev:Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig
Det var snält av dig men jag avstår tyvär dit erbjudandevågen skrev:jävla jävle! Johan, slopa norlänningarna och så bjuder jag dig på sprit tills du tror att du är i Kiruna
Mr_White skrev:Man lär ju ramla in runt 8 snåret. Kanske kan bli lite dans kring granen också!
betsy skrev:Skulle inte granen va i Gävle
Då ska farbror bjussa på en födelsedagsdrinkThe_FacultyGirl skrev:Dyker in med en väninna runt 21.30 tiden Och hälsar på i någon timma
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|