Pubkväll på Tivoli lördagen den 11/9!

Status
Ej öppen för fler svar.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Bikerbitch skrev:
Jag har pmat tre töser. Den ena kunde inte, den andra kanske kommer och den tredje skulle iväg på annat. Mycket kräftskivor nu och tjejer gillar ju att suga... kräftor... :rolleyes:

Du får vänja dig vid oss gamla Tivolihaggor.. ;)

Det va då fan! :huvet Jaja, vi får väl supa oss dyngfulla istället då.

..eller vaddå 'vi'? JAG!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bikerbitch skrev:
Jag har pmat tre töser. Den ena kunde inte, den andra kanske kommer och den tredje skulle iväg på annat. Mycket kräftskivor nu och tjejer gillar ju att suga... kräftor... :rolleyes:

Bord bokat till middagen iallafall. Dom kommer fixa typ plastkort till oss som berättigar oss billigare öl och krejjer. Hoppas det gäller från och med imorrn ändå.
Bara nämna att man är ifrån mc-gänget så borde det väl fixa sig:rock
Fan va najs.......biran alltså. :tungan

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
pass auf ich komme! Ska nog se på faan att det kommer flyga brickor :brinnerup

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kommer förbi men vet inte när... jag har inte råd att käka (är mellan löning) .. så det blir bira för hela slanten (vilket inte är nånting heller). Så antingen är det en nykter mupp ni ser eller så... dyngrak. beror även på vad för säng jag hittar att sova i... kommer ju på hojen... hmm

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Swedie skrev:
Jag kommer förbi men vet inte när... jag har inte råd att käka (är mellan löning) .. så det blir bira för hela slanten (vilket inte är nånting heller). Så antingen är det en nykter mupp ni ser eller så... dyngrak. beror även på vad för säng jag hittar att sova i... kommer ju på hojen... hmm

Om jag överlever lördagens studerande av krokvägar så lovar jag bjuda dig på en öl, och om någon mer gör detsamma, så har du runt 100 kr över till lite mat :)

/B

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Swedie skrev:
Vart ska ni köra? jag kanske vill haka på!

"Blandrunda", lite Rapidosar och några SH-bekanta, vet inte riktigt hur många vi blir, inspirererat tempo, men ändå inte tokfort, lagom landsvägsanpassat, kommer ev. ha skjuts, hojar i diket är o-kul, avfärd rätt tidigt, typ 10-tiden, och upp i Roslagen, bitvis transport, men ett antal riktigt goa vägar, cirka 32-34 mil t/r centrala Tokholm, tillbaka framåt 17-tiden. Du har PM om det.

/B

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Bikerbitch skrev:

Bord bokat till middagen iallafall. Dom kommer fixa typ plastkort till oss som berättigar oss billigare öl och krejjer. Hoppas det gäller från och med imorrn ändå.
Bara nämna att man är ifrån mc-gänget så borde det väl fixa sig:rock

Ta med din syster och hennes vänner då! :7peta :tungan

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Fy fan vad trött jag är....
Men det lutar åt att jag kommer iaf :yoparty

Vi ses där.

Förresten, kommer någon ha på sig SH tröjan eller ska man lämna den hemma?

/Annicka

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
jag kommer deffinitivt inte ha på mig SH tröjja, inte så poppis med så många flugor på en o samma person ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Okej, jag vakna för sent för att haka på Benkar. Äre nå annat kul på G i stockholm?

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Swedie skrev:
Okej, jag vakna för sent för att haka på Benkar. Äre nå annat kul på G i stockholm?

12,00 UpplandsVäsby, MC-Donalds

Lithium

Guest
Det skulle vara jävligt kul att träffa folket i från forumet, men det finns vissa komplikationer... är förkyld, inte mycket pengar, känner inte nån i IRL :rolleyes: ... och inte säker på om det är 20 års gräns på tivoli eller inte på lördagar.. :va

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Swedie skrev:
1 timma kvar o jag är hemma o inte ens duschat.. suck.. Vill köra roslagen... de där vägarna är grymma.

mEH! Kom igen nu, ring Benkar o bestäm en annan tid o plats där du kan möta upp dem på rundan då, o in i duschen ist för att gnälla! ;) Grattis i efterskott frstn! Vill du ha en natt på Scandic Malmen som present?

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
vi kanske ska ut och köra. efter halv 1 blir det iof. jag kan ju skicka ett pm eller nått.

/Annicka

Swedie skrev:
1 timma kvar o jag är hemma o inte ens duschat.. suck.. Vill köra roslagen... de där vägarna är grymma.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Swedie skrev:

vadå? är det ett problem, kom igen nu fegis! bare o gase serru!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM