Finns det en hångelfilm?Webspy skrev:Väntar på att No1 ska lägga upp hångelfilmen.........
Micke_Lindstrom skrev:Finns det en hångelfilm?
Ähum, råkade ta en sväng förbi kylen innan jag skulle gå o sova.. Oj, där fanns en massa bira Då blev det en obligatorisk omväg via CDsamlingen o då var man ju bara tvungen att plöja igenom alla WASPs mästerverkGnurf skrev:O jag tackar jag med.. Minns lite mer denna gången..
Trevligt o kul att träffa er igen.. En del börjar man ju känna igen...
Å min fot.. Ah.. Låt oss säga att den INTE är rolig ALLS idag!!!!!
Kaitzor.. Du sa ju gonatt till mig kl 02:35...? Lurades du bara??
Webspy skrev:Ehh... jaa.... Patrik höll sin kameramobil 10cm från de två vilt hånglande utan att dom märkte detta..... och jaa..... detta kan bli ännu en sh-följetång
//A
Bikerbitch skrev:Så förbaskat synd att man inte äger en digitalkamera så man kunde ha fått bilder på Tant Macho och Valpen MikkE. Lammkött rockar, eller?
Bikerbitch skrev:Så förbaskat synd att man inte äger en digitalkamera så man kunde ha fått bilder på Tant Macho och Valpen MikkE. Lammkött rockar, eller?
Och det blodet pulserade någonannanstans och tant hängde gladeligen med i rytmenMacho Woman skrev:Har rytmen i blodet!
hmm! Känner igen bågen på bilden... vare du som nu ska vi se. Ut från Stockholm.. var det en massa kö.. öh typ Nynäshamnhållet.. jag stoppade vid 2 MC poliser, fick prata lite vett med dom (dom pratade inte vett med mig hehe)... sen backade jag bakåt med hojen .. å helt plötsligt var där en tjej på en monster som vibrarera så mycket att registreringsskylten var suddig.Kaitzor skrev:Ähum, råkade ta en sväng förbi kylen innan jag skulle gå o sova.. Oj, där fanns en massa bira Då blev det en obligatorisk omväg via CDsamlingen o då var man ju bara tvungen att plöja igenom alla WASPs mästerverk
Webspy skrev:Väntar på att No1 ska lägga upp hångelfilmen.........
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|