Gnurf
Splash!
torgrim skrev:Inte rykten... däremot e vi alla intresserade varför du var borta så kort stund med flera damer... Orkade du inte mera?? Dags att träna upp kondisen lite?
En dag, ska jag berätta....
torgrim skrev:Inte rykten... däremot e vi alla intresserade varför du var borta så kort stund med flera damer... Orkade du inte mera?? Dags att träna upp kondisen lite?
Gnurf skrev:Talar vi om när du är blöt o naken?
Kikka skrev:Hörru du!! Försök inte ta honom ifrån mig! Torgrim är min när han är blöt och naken!! (Eller nästan naken iaf)
Kikka skrev:Hörru du!! Försök inte ta honom ifrån mig! Torgrim är min när han är blöt och naken!! (Eller nästan naken iaf)
torgrim skrev:Sluta bråka, Kikka, ni kan väl dela... blir väl du glad då
Kikka skrev:Och BILLIG! Söta pojkar med för mkt pengar tydligen...?
Fnutten skrev:1. Colgate-klubben har årsmöte
Alltid lika söta Betsy ( Colgate hang around )
Hmm... får jag er båda då?? Mums!!! I´m on!!!torgrim skrev:Sluta bråka, Kikka, ni kan väl dela... blir väl du glad då
Fnutten skrev:1. Colgate-klubben har årsmöte
2 & 3.
4. Alltid lika söta Betsy ( Colgate hang around )
Hmm... låter som att det blir dyrt för mig nästa gång... får väl börja spara... och du ska förstås ha också?TwinSucker skrev:Va, glad för att dom la dom på dej... Dom kunde ju ha gått till nåt konstigt hak lite längre ner på gatan , och då hade du ju bara suttit där juh
Men istället så blev det massa så håll till godo för nästa gång så blir det din nota...
Macho Woman skrev:Oh shit! Jag ser sketfull ut. Men det röda kommer inte av alkoholen. Det är solbränna. . Jag svär!
Kikka skrev:Hmm... låter som att det blir dyrt för mig nästa gång... får väl börja spara... och du ska förstås ha också?
Fast du var ju iaf snäll och pratade lite med mig också och iinte bara försökte supa mig under bordet som de andra
Kikka skrev:Hmm... låter som att det blir dyrt för mig nästa gång... får väl börja spara... och du ska förstås ha också?
Fast du var ju iaf snäll och pratade lite med mig också och iinte bara försökte supa mig under bordet som de andra
TwinSucker skrev:Du, kanske skulle ta och sälja fnuttens SV då har du ju råd...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |