Pubrunda 14 maj | Engelen/Strix

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Kul kväll,garva så käken höll på o hoppa ur led åt rollers filmer fast jag sett dom förut.Tack allihopa
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tack för igår! Kan alla som jag lyckades tigga av pengar ge sig till känna i ett PM så jag får med er på tack-listan. Eftersom jag blev så satans full så kommer jag inte ihåg alla. Jag lyckades tigga ihop 892:- av er som var där. Ett STORT tack skall ni ha allihopa!!! :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Nu började jag svettas.... va fan.... tog jag av mig byxorna !?!?!?! Det kommer jag inte ihåg..... :arsele
 

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
SamGun skrev:
Ahhhhhhhh!!!
Hur snabb får man va. Bilderna finns på nätet innan man ens hinner hem. :confused:
Brukar inte ni alla tömma digitalkameran när ni kommer hem från krogen? Var tvungen att avvika tidigt eftersom jag hade en V-twinträff att se fram emot.

Bra fixat av BB, Teo med flera. :tummenupp
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
jag tyckte du va värd en 10:krona innan jag såg dina filmer.Men efter att ha sett dom så blev det en hundring i donation.Roller rockar fett. :rofl
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
RoLLER skrev:
Tack för igår! Kan alla som jag lyckades tigga av pengar ge sig till känna i ett PM så jag får med er på tack-listan. Eftersom jag blev så satans full så kommer jag inte ihåg alla. Jag lyckades tigga ihop 892:- av er som var där. Ett STORT tack skall ni ha allihopa!!! :tummenupp
Vi lämnade ett litet bidrag till. Dessutom fick du ju en puss! :kiss Men det minns du väl inte pga :fyllisar
Minns du första pubkvällen på Akkurat? Hittade tråden med bilder efter den pubkvällen. Där finns ju instruktioner på hur du ska gasa! Se och lär! :D Det var efter den kvällen jag blev så rädd för din kamera... :brinnerup http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20097

Det var iaf kul å träffa lite hojfolk! Lite lugnare än det brukar va på våra pubkvällar, men lika kul för det! (iofs körde jag rallybil och drack därför inget. kan ha nåt med det å göra... :rolleyes: )
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Wehoo! vilken kväll! Tack RoLLER för hanteringen av filmer samt dina bidrag...
Du e sjuk någon stans... Detta sammanfattar väl kvällen. :rofl
 

Bifogat

  • roller.GIF
    roller.GIF
    67 KB · Visningar: 75
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Du och Sweedo lämnade ju ett bidrag på kontot oxå =)

Näe jag kommer faktiskt inte ihåg pussen =((((((

Annars hade man ju levt på det länge =))))))

Hälsa Svensken!!!

Polly skrev:
Vi lämnade ett litet bidrag till. Dessutom fick du ju en puss! :kiss Men det minns du väl inte pga :fyllisar
Minns du första pubkvällen på Akkurat? Hittade tråden med bilder efter den pubkvällen. Där finns ju instruktioner på hur du ska gasa! Se och lär! :D Det var efter den kvällen jag blev så rädd för din kamera... :brinnerup http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20097

Det var iaf kul å träffa lite hojfolk! Lite lugnare än det brukar va på våra pubkvällar, men lika kul för det! (iofs körde jag rallybil och drack därför inget. kan ha nåt med det å göra... :rolleyes: )
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Teo skrev:
Wehoo! vilken kväll! Tack RoLLER för hanteringen av filmer samt dina bidrag...
Du e sjuk någon stans... Detta sammanfattar väl kvällen. :rofl

Hahahaha... vilken snyggve!!!!
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
RoLLER skrev:
Du och Sweedo lämnade ju ett bidrag på kontot oxå =)

Näe jag kommer faktiskt inte ihåg pussen =((((((

Annars hade man ju levt på det länge =))))))

Hälsa Svensken!!!
Jo, men du var ju så bra på å knäppa hjälm så vi tyckte du förtjänade en extraslant :rolleyes: :hjälm

Hur kan du ha glömt pussen?!?! Det var ju precis när vi kom dit juhhh!! Så du menar att du har minnesluckor redan från 21.30..? (eller säger du bara så för att lura till dig en puss nästa gång..? :va )

Jag ska pussa svensken från dig ;)
 

MikkE

Guest
så det var en bra kväll låter det som i alla fall.. roliga bilder. ville verkligen också vara med å kolla film å parta..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top