när jag köpte min hoj så pulserade de inte vid kraftig inbromsning. sen bytte jag te ett par sbs belägg (billig variant) o då fick jag ett väldigt irriterande pulserande känsla vid kraftig inbromsning. vid samma tillfälle hade jag glömt skiv låset på o rullat iväg den för hand så de tog imot i gafflarna.. när jag sen körde o kände de här pulserandet så trodde jag först att de va skeva skivor men efter mycket tittande om dom nu va skeva som jag inte såg att dom va.. så bestämmde jag mig för att byta belägg o köpte ett sett bättre belägg. sen att tillägga så kanske de inte va beläggen ens för man ska ju trycka ner fjädring ordentligt innan man drar åt. kan lika gärna va det som va problemet fick jag höra i efter hand då jag inte gjorde de första gången.
kan kanske va så testa släpp lossalla bultar o gör om de.. kan kanske va sån enkel grej att de inte är ordentligt gjort?
kan kanske va så testa släpp lossalla bultar o gör om de.. kan kanske va sån enkel grej att de inte är ordentligt gjort?