Pumpendax snart igen???

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Re: Onsdag

Lila Faran skrev:
Ser ut som om det är mest folk som kan på onsdag.

Blir det onsdag kl 18 vid pumpen istället då???

Det blir onsdag, bara väderflickan är på gott humör ;)

JoS skrev:
NEJ! På onsdag skall vi ha FOEL-öl med jobbet (FörstaOnsdagenEfterLön)...
Vi får se vad jag är mest sugen på nu på onsdag. Öl eller håriga hjälmar!? :crash

Svårt val! :fakta

Det är inte ett svårt val. Om du skippar körningen, vad ska du då sitta och hitta på för historier när du är full...
Det är bättre att bege dig ut och köra med oss, så har du lite att prata om efteråt :crash

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Kryptonit skrev:
Sliter du med Kortstubina också så är vi allihopa... Då kanske n'Lasse kan få åka lite i baksuget :bow

slita å slita....jag är väl ingen slit å släng pryl iaf :rodnar
Men det är väl klart att lilla jag ska med.... det var bara frågan om jag fick åka med...med tanke på att man är den eviga spättan!!!

Å Affe du kan säkert fixa en egen hatt till sensommaren så behöver du inte känna dig utanför :bow för du vet att vi tycker om dig iaf...även utan hatt!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Re: Re: Onsdag

Kryptonit skrev:
Det är inte ett svårt val. Om du skippar körningen, vad ska du då sitta och hitta på för historier när du är full...

Jag håller med! Tänk dessutom på den dagen du konverterar till plastraket (och tro mig, den dagen kommer) och måste klämma dig in i ett skinnställ! En massa öl varje onsdag efter lön gör detta avsevärt svårare. :fakta

"Riding is rock, öl is what makes you tjock."

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Kryptonit skrev:
<Snip> Om du skippar körningen, vad ska du då sitta och hitta på för historier när du är full...
Det är bättre att bege dig ut och köra med oss, så har du lite att prata om efteråt :crash
Men om jag krökar på onsdag så skall du veta att jag kan ha mycket att berätta för er på torsdagen.
Man blir så snygg och framförallt vis när man krökar... :crash

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Ni har väl inte glömt bort att det blir onsdagsåkning till våfflan va? Jag kommer att möta upp där då jag utgår från Enköping på kvällen.

Väl mött där vid 18.30 ca?

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Ska man behöva locka med att ge er en guidad tur på mina favvovägar runt Enköping efter fikat på våfflan för att locka ut er imorgon eller?

Såvida det inte regnar eller nåt så kommer jag iaf att ge mig ut imorgon. Siktar på att vara i Sigtuna mellan 18.30 och 19.00. Skulle någon få för sig att vilja åka lite i sista minuten så finns ju numret på telefonlistan om nu inget blir bestämt i förväg.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Ska man behöva locka med att ge er en guidad tur på mina favvovägar runt Enköping efter fikat på våfflan för att locka ut er imorgon eller?

Såvida det inte regnar eller nåt så kommer jag iaf att ge mig ut imorgon. Siktar på att vara i Sigtuna mellan 18.30 och 19.00. Skulle någon få för sig att vilja åka lite i sista minuten så finns ju numret på telefonlistan om nu inget blir bestämt i förväg.

Det är klart vi ska ut och köra... :bow

Lila faran och PSW borde som trådstartare dyka upp.. JoS sade igår att han skulle med iaf.. Träffade Affe_R1, XXblackbird och Kortstunbina idag och de följer också med.. Ugluk har ju inte fått vara med på ett tag, så han lär åka också... Zeal och jag ska ju dokumentera resan... och så brukar det alltid dyka upp några ytterligare..

Nog blir vi ett gäng. :tummenupp

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
jag kan vara med ett tag.. men ska på fest med polare på kvällen ..(18.00) för att vara närmare exakt.. men.....
en fuzhats-åkning får man väl bara inte missa.. kan vi inte börja lite tidigare för att det är halvdag imorgon ? vi har ju hela eftermiddagen på oss ... själv slutar jag 13.00..

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zeal skrev:
jag kan vara med ett tag.. men ska på fest med polare på kvällen ..(18.00) för att vara närmare exakt.. men.....
en fuzhats-åkning får man väl bara inte missa.. kan vi inte börja lite tidigare för att det är halvdag imorgon ? vi har ju hela eftermiddagen på oss ... själv slutar jag 13.00..

Jag har ingen halvdag :fakta :(

Lila Faran

Ny Fuzhatz-ägare!!!
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
Spätta på en Suzuki RF900 RS2
Åkning onsdag!!!

Klart det är åkning imorgon onsdag!!! Har haft fullt upp med x-jobbet på skolan, där av den dåliga uppdateringen om åkningen. Men kl 18 vid pumpen är det bestämt, sen drar vi vidare ner ut mot Sigtuna och Våfflan!! Äntligen ska FuzHAtzen få åka sin premiär tur!!!! SÅ hon har väntat och väntat och väntat..... :D

Väl mött... :squid

Kryptonit skrev:
Det är klart vi ska ut och köra... :bow

Lila faran och PSW borde som trådstartare dyka upp.. JoS sade igår att han skulle med iaf.. Träffade Affe_R1, XXblackbird och Kortstunbina idag och de följer också med.. Ugluk har ju inte fått vara med på ett tag, så han lär åka också... Zeal och jag ska ju dokumentera resan... och så brukar det alltid dyka upp några ytterligare..

Nog blir vi ett gäng. :tummenupp

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Äsch, jag får passa på åkningen idag. Har fullt upp med förberedelser inför resan i morgon och mekandet med 620:n tog längre tid pga att jag hittade grova metallbitar på magnetpluggen (skiter i att jag sett det och kör vidare :eek: ) och var tvungen att titta efter mer noggrant. Ska dessutom handla med mig mat, kränga på två nya slicks och skaffa bromsbelägg åt en polare och femtioelva andra saker...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning