pundare förstöde mitt liv

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vad trevliga ni var mot varandra här då.............

Snubben har just fått sin dogg avlivad, och det är ju tråkigt för honom oavsett om det var en pudel eller en rottis.

Dr.Bike

Guest
Vad trevliga ni var mot varandra här då.............

Snubben har just fått sin dogg avlivad, och det är ju tråkigt för honom oavsett om det var en pudel eller en rottis.

Men läs tråden... :rolleyes:

Och: Knappast någon, om ens nån, tycker väl annorlunda i DEN frågan? Dvs att det alltid oavsett omständigheter, är trist att mista en hund/familjemedlem/vän.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Är det bara jag som måste läsa alla snubbens inlägg 2 - 3 gr för att fatta? :gnissla :3freak

Tråkigt att du blev av med hunden...
men kul att du säger att det var en pundare, när du inte änns har en aning..
det kanske var Agda 97, som skulle till bingo 8an???

det är lätt att vara arg, eller hur säger man?

-Freddy-

Guest
Trådskaparen har ju uppenbarligen problem att uttrycka sig korrekt i skrift. Och i vanlig ordning ska SH-nötter ta tillfället i akt att lyckas få sig själva att framstå som ännu dummare därigenom.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag tycker inte att inläggen är svårtydda.
Omständigt skrivna?
Ja.
Gramatiskt inkorrekta?
Ja.
Men svårförstådda?
Nej.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Varför avliva du din hund? Om en hund visar aggresiva tendenser och gör utfall mot folk och andra djur är det enbart ägarens ansvar att hålla koll på den så att den inte biter. Skulle hunden bita en människa eller annat djur och det sker en polisanmälan, beodrar polisen att hunden ska bära munkorg. Oftast får man en varning bara ifall hunden inte är helt jävla psyko i bollen. Det tar rätt lång tid innan polisen begär munkorgstvång på hunden. Dvs många måste ha klagat och gjort anmälningar mot samma hund/ägare.

Orkar inte leta upp fakta för detta låter helt jävla osant.

Det är ditt ansvar som ägare att se till så hunden inte skadar andra djur och människor. Du ska vara ledaren i flocken och då ska hunden lita på dig tillräckligt mycket för att inte ta egna intiativ och DÖDA en annan hund! :näsblod

Hur lyckades hunden få tag på den andra hunden? :VA Var den andra hunden en chiuachua? Det tar JÄÄÄÄVLIGT mycket för att en hund ska döda en annan hund.

Har en kamphund och en halv kamphund och inga av mina har någonsin bitit någon annan, varken människa eller djur. Mina två tanter är inte så förtjusta över andra hundar men jag har full kontroll och stenhård pli.

Sorgligt när ett djur måste avlivas men ibland är det för det bättre, speciellt när det är en individ med ostabilt psyke med stor kamp/vaktlust samt ägs av någon som inte vad vad man gör med all den mentaliteten.

Bra att du valt en hundras som är förarvek, mjuk i sättet och som kanske passar er bättre. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln