Bikerbitch skrev:2153236Dagens garv! Första gången jag ser bröst på det där sättet. Lär ju blåsa rent hela rövhåret på killarna när man hoppar sådär.
Werzion skrev:2153350någon mer än jag som tycker det är skumt att olika tidningar lite då och då tar såna här riktigt gamla internet-klassiker-bilder och skriver artiklar om dom några år senare?
Demp@ skrev:2153248gör det inte det på tjejjerna med då
Bikerbitch skrev:2153395Tror inte tjejer har lika mycket rövskägg som killar, men tjejer har hår och det kan tas bort med rakhyveln i samma veva man putsar murvlan.
och det gör inte killar då?Bikerbitch skrev:2153395Tror inte tjejer har lika mycket rövskägg som killar, men tjejer har hår och det kan tas bort med rakhyveln i samma veva man putsar murvlan.
KalleNorton skrev:2153506Vad händer om man pissar (eller skiter, om man känner för det) under fallet? Faller man snabbare än pisset eller faller pisset ännu snabbare?
Blanco skrev:2153161Hahaha.....Fan va pattarna ser ut.....
Är det något du kan styrka med teoretisk bevisning eller behöver vi skicka ut experter från SH till att göra empiriska försök och hur många försök tror du i så fall att det behövs för att försöket ska vara nog styrkt?Boris JR skrev:2153534Troligtvis så har pisset högre max fallhastighet pga bättre aerodynamik så det bör falla från dig men med all turbuelns så är nog risken stor att du pissar ner dig.
Jonathan skrev:2153450Det heter murvan!
Skäggbiff!Homo skrev:2153621muff heter det
morlock skrev:2153783Skäggbiff!
Homo skrev:2153621muff heter det
btw undra om dom "gör nånting" i luften när dom hoppar, och i sånna fall om det funkar bra
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|