orrevs
Ny medlem
Punka spray kan man ju inte använda!!!! Det är väl bra o ha med sig om man te.x ute o åker i annat land eller nått sånt. Nu har jag aldrig provat punka spray på min båge och skulle aldrig göra det heller. Men provat på moppar/crossar och där med blandade resutat.
Är det inte så att pluggen expanderar sig ju varmare den blir? Kommer ihåg förut när jag bytte på bilen så var "rek" hastiheten med lagat däck runt 110km/h. Men att ju snabbare man kör ju varmare blir däcket = ju mer täpper pluggen till. Iaf så släppte aldrig nån av dom 3 pluggarna jag hade i min bil som fick gå hårt många gånger så solklart val om jag var i din sits.
PLUGG!!
Ps. Nu ska ja ut o leka me min nya leksak
Är det inte så att pluggen expanderar sig ju varmare den blir? Kommer ihåg förut när jag bytte på bilen så var "rek" hastiheten med lagat däck runt 110km/h. Men att ju snabbare man kör ju varmare blir däcket = ju mer täpper pluggen till. Iaf så släppte aldrig nån av dom 3 pluggarna jag hade i min bil som fick gå hårt många gånger så solklart val om jag var i din sits.
PLUGG!!
Ps. Nu ska ja ut o leka me min nya leksak