Pure skräck

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
AH!!! They are coming for me!

Jag står på en stege 5 meter över marken och målar (Japp jag har ett jobb) När jag plötsligt hör ett skräckinjagande ljud.
Låter som en skvadron merlin v12or startar för att kämpa ner fienden, som tydligen är jag!
Jag känner en brännande smärta i vänsteraxel, jag tvingas retirera när på marken för att söka skydd, det är då jag upptäcker den, deras mäktiga bas. Jag Beväpnar mig och gör en offensiv men det resulterar bara i större strids lust och både jag och mina underordnade tvingas retirera över fälten.

Så nu är min fråga hur ska jag ned kämpa dessa till antalet överlägsna fiender? Varken radar eller den målar tvätt verkar hjälpa. Jag kämpade modigt ner en genom att bokstavligt talat göra det väldigt het om öronen för han men det känns inte som jag kan använda denna sofistikerade metod mot deras bas då den är belägen inuti hus taket. Min lön är förvisso god men ska jag stå 5 m upp och fäkta ska jag fan ha tillägg.

AH!!! They are coming for me!

Jag står på en stege 5 meter över marken och målar (Japp jag har ett jobb) När jag plötsligt hör ett skräckinjagande ljud.
Låter som en skvadron merlin v12or startar för att kämpa ner fienden, som tydligen är jag!
Jag känner en brännande smärta i vänsteraxel, jag tvingas retirera när på marken för att söka skydd, det är då jag upptäcker den, deras mäktiga bas. Jag Beväpnar mig och gör en offensiv men det resulterar bara i större strids lust och både jag och mina underordnade tvingas retirera över fälten.

Så nu är min fråga hur ska jag ned kämpa dessa till antalet överlägsna fiender? Varken radar eller den målar tvätt verkar hjälpa. Jag kämpade modigt ner en genom att bokstavligt talat göra det väldigt het om öronen för han men det känns inte som jag kan använda denna sofistikerade metod mot deras bas då den är belägen inuti hus taket. Min lön är förvisso god men ska jag stå 5 m upp och fäkta ska jag fan ha tillägg.

Blås rök mot/in i boet, då antingen flyr dom eller så blir dom väldigt passiva.
Eller tipsa husägaren så får han ta bort boet...

2995636 Blås rök mot/in i boet, då antingen flyr dom eller så blir dom väldigt passiva.
Eller tipsa husägaren så får han ta bort boet...
hus ägaren kommer på fredag och jag blir kanske klar på onsdag om jag arbetar som idag. men rök iden ska testas.

Ta en lagom stor plastpåse (utan hål) och sätt den snabbt som ögat runt
boet och nyp ihop öppningen på påsen så att du lossar boet.
Sedan släpper du ner boet i brevlådan hos någon du tycker illa om.
(Jag skulle aldrig i livet våga göra det själv, men nu är jag ju inte du, och
vem vet, det kanske funkar.)

Satt ett hyfsat stort getingbo precis nedanför balkongen, satt fast under ett räcke. Först sprutade jag en h-vetes massa 5-56 (fråga mig inte varför, men det funkar) på boet, och slog sedan ner det i hopp om att dom inte skulle komma tillbaka och bygga nytt.

Har inte sett röken utav dom jävlarna sen dess :tummenupp

Annars finns ju det brutalare alternativet, dränk skiten med tändargas, tänd på och rusa!

Bra förslag, gillar att elda men tyvär är det INNE i taket så om jag inte ska bränna ner kåken är det hyfsat uteslutet och ja kommer inte åt att ta ner det heller.

5-56 funkar faktiskt bra, den röda vitlöksoljan funkar bra med..

å sen får man va beredd med ett pingisrack eller dylikt när attackbombningarna börjar :D

annars kan det ju va en idé o trycka in några lakan/handdukar i öppningarna tills man är färdig för dagen.

Bensin är fär jävla effektivt!!

Du behöver inte tända på, fyll upp en liten "vattensprayflaska" med bensin och dränk boet!

Dom dör av ångorna!

:D Min morfar sög upp ett getingbo med dammsugaren, stängde av den o blåste in en hel flaska radar i den.

Sedan kom min helt ovetandes mormor och skulle dammsuga..

De blev en sjuhelvetes kaboooom och den dammsugarn existerar inte längre :rofl

Fy fan va skulle viljat sett hennes min när dammsugarn explodera.

Rusta för krig broder! Kastrull som hjälm, hockey axelskydd, hockey handskar, hockeybyxor, valfria benskydd, jag rekommenderar hockey benskydd, skor med stålhätta och stekpanna som vapen.

2995934 Rusta för krig broder! Kastrull som hjälm, hockey axelskydd, hockey handskar, hockeybyxor, valfria benskydd, jag rekommenderar hockey benskydd, skor med stålhätta och stekpanna som vapen.
och MX goggels

även lisebergskaninöron för att disorientera dom kan behövas

Jag kommer också med dammsugartipset.

Skaffe en lång slang som går ända upp till boet. Sätt på en tratt som du sen smörjer lite lätt med honung :cdevil sen låter du dammsugarn stå på ett bra tag!

Glöm inte att plugga igen hålet när du är säker på att alla är borta. Vill du vara säker på att de är döda i dammsugaren så kopplar du den bara till avgasröret på bilen...

Eller så ringer du anticimex och låter de göra skitgörat.

2995988 Jag kommer också med dammsugartipset.

Skaffe en lång slang som går ända upp till boet. Sätt på en tratt som du sen smörjer lite lätt med honung :cdevil sen låter du dammsugarn stå på ett bra tag!

Glöm inte att plugga igen hålet när du är säker på att alla är borta. Vill du vara säker på att de är döda i dammsugaren så kopplar du den bara till avgasröret på bilen...

Eller så ringer du anticimex och låter de göra skitgörat.
Suga upp en påse spelkuller fungerar också för att avsluta dom men slangen når inte upp.

Anticimex är uteslutet då det inte är jag som äger kåken och ägaren e ganska seg. Fast det är klart fungerar medel mot hästmyror tror ni :hihi Målartvätt funka inte.

MESAR! Jag hade nått sånt där super gevär som man hade en tank på ryggen. För något år sen hade jag å en polare tråkigt och kopplade en pump till påfyllnings stationen och fyllde den en blandning av soppa, t-röd och etanol.

skitkul ju :D Dessutom drevs den av kraftiga fjädrar i tanken så det va ingen fara att den explodera (inget syre=ingen explosion)

Inte helt otippat smälte munstycket ihop. :(

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S