purfärskt tjejenduro intresse!!!

ApriliaCowboy

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Honda CBR 1000RR
bollen skrev:
2676995 Enduromx är rena skämtet.

Prova att gå in på forumet på soe.se och bli medlem. Mycket kunnigt folk och trevlig stämning. Finns garanterat tjejer som kan ge dig tips där.

Och välkommen till en kanonrolig sport :tummenupp

Kan bara hålla med Bollen, bor du i Sthlm-trakten så är det sidan för dig.. =)

Om du har vägarna förbi Borlänge och dalarna så kan du kika in på den här sidan doe.nu

Välkommen :tummenupp

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Hoj
KTM 200 exc-07
mm har hört en del om tjej kurser och det är vell inte så vanligt..men finns det nybörjar kurser för karlar då..? eller liksom någon slags organiserd träning med någonslags tränare... Tänkte det behöver ju inte prångt vara tjej läger men vill inte träna med små knoddarna .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Miss me and I skrev:
2683062 mm har hört en del om tjej kurser och det är vell inte så vanligt..men finns det nybörjar kurser för karlar då..? eller liksom någon slags organiserd träning med någonslags tränare... Tänkte det behöver ju inte prångt vara tjej läger men vill inte träna med små knoddarna .

Hej igen
Jag vet att min tjejkompis deltar på både intruktörsledd enduroträning för bara tjejer ibland. Så det finns ju uppenbarligen i Sthlm. Nåväl, jag har som sagt lagt en lapp med ditt nr på hennes KTM iaf. Så fort hon ser den så hoppas jag att hon ringer dig.

Mvh
J

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Hoj
KTM 200 exc-07
Jörgen Karlsson skrev:
2683081 Hej igen
Jag vet att min tjejkompis deltar på både intruktörsledd enduroträning för bara tjejer ibland. Så det finns ju uppenbarligen i Sthlm. Nåväl, jag har som sagt lagt en lapp med ditt nr på hennes KTM iaf. Så fort hon ser den så hoppas jag att hon ringer dig.

Mvh
J
ja ha miss förstog nog dig lite trodde att hon bara körde privat och iinte att hon träna!! sorry men ok vi får vell se..
tack iaf .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Miss me and I skrev:
2683680 ja ha miss förstog nog dig lite trodde att hon bara körde privat och iinte att hon träna!! sorry men ok vi får vell se..
tack iaf .
Hon har licens och tävlar, kom tia bland tjejerna på Gotland i år.
Hoppas det löser sig för dig iaf.
/J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Miss me and I skrev:
2691122 tänkte mest om hon tränade anndra??

Aha.
Nej hon kör för sin egen skull. Men jag vet att de är ett gäng tjejer som tränar ihop med, men det leds av ngn annan tjej.
Nåväl, du får väl veta när hon ringer.
Jag har lagt en lapp på hennes hoj som sagt.

Mvh
J

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM