Ouro
Sporthojsnörd
Skönt att du gillar det
55000 gaypoäng fick jag... nu får det vara nog
Skönt att du gillar det
Det där var ju ganska kul ja Synd bara att det inte varade längre, spelade någon timme igår och någon timme idag så var det slut. Men lite hjärngympa här och där, trevligt
Oj, hur fixade du det? Jag skulle inte klara det på 2h ens om jag vetat exakt hur man skulle lösa alla quiz.
Jag erkänner att jag fick spela det där lilla "tips-spelet" för att få ledtrådar en eller två gånger, men det mesta lyckades jag faktiskt klura ut Men jag är väldigt nitisk när det gäller spel där man går runt och ska hitta grejer, jag vänder upp och ner på allt tills jag hittar nåt liksom Helt hopplöst när jag spelar typ skyrim eller fallout och liknande spel, jag kan gå igenom varenda kvadratmeter, varenda hörn och varenda förvaringsställe vart jag än går bara för att hitta ALLT. Och det tar en jäkla tid... Tror att det är lite det som är hemligheten, leta överallt, klicka överallt, prova allt liksom
OCD much?
Jag är iofs likadan.
Oj, hur fixade du det? Jag skulle inte klara det på 2h ens om jag vetat exakt hur man skulle lösa alla quiz.
Nytt spel, provspela här
http://botanicula.net/
Trailer här:
http://www.youtube.com/watch?v=UP_Kwb9bdHk
Nytt och nytt, men kul var det
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari